Forsiden

Velkommen til Jussbuss!

Jussbuss gir gratis rettshjelp i enkeltsaker. Vi tar imot nye saker per telefon eller ved personlig oppmøte på saksmottak. Ta med deg alle dokumenter som kan være relevante for saken. Saksbehandlingstiden vår er omtrent to uker, men varierer noe. Dersom du ikke har mulighet til å ta kontakt med oss per telefon, kan du sende inn din sak elektronisk. Se mer info om saksmotak og  elektronisk innsending under.

Viktig! Vi opplever for tiden problemer med vårt elektroniske saksmottak, og elektronisk innsending av dokumenter. Dersom du har et spørsmål til oss, må du henvende deg via telefon eller møte personlig på saksmottak. Du kan nå oss mandag 16-19 og tirsdag 10-15 på telefon 22 84 29 00 eller i Skippergata 23.

Vi har dessverre ikke kapasitet til å svare på henvendelser som kommer til oss på e-post eller facebook.

Saksmottak

Jussbuss har saksmottak på følgende tidspunkt hver uke:

Mandag 16.00 - 19.00
Tirsdag  10.00 - 15.00

Du kan kontakte oss per telefon eller møte opp på vårt kontor. Du finner kontaktinfo under.

Tlf: 22 84 29 00
Faks: 22 84 29 01
Adresse: Skippergata 23, 0154 Oslo

Send inn sak elektronisk

Har du ikke mulighet til å kontakte oss på saksmottak kan du også kontakte oss elektronisk ved å trykke på "ny sak". Saker som sendes inn på elektronisk saksmottak vil ikke behandles før tidligst neste ordinære saksmottak.

Ny Sak

Send inn dokumenter

Har du en eksisterende sak hos oss og vil sende inn dokumenter vi har bedt om? Da kan du trykke på knappen "send inn dokumenter". Har du blitt bedt om å sende inn fullmakt finner du fullmaktsmalen vår her.

Fullmaktsskjema (pdf)
Power of attorney (pdf)

Send inn dokumenter

Jeg ønsker hjelp med...

Arrangemener

Jussbuss har foreløpig ingen kommende arrangementer, men følg oss på facebook for å være sikker på at du får med deg neste arrangement.