Forsiden

Velkommen til Jussbuss!

Jussbuss gir gratis rettshjelp i enkeltsaker, og er drevet av jusstudenter. Vi tar imot saker ved personlig oppmøte, per telefon, og ved elektronisk innsending. Du finner mer informasjon om dette nedenfor. Vi har dessverre ikke kapasitet til å svare på henvendelser som kommer til oss på e-post eller Facebook.

Vi etterstreber en saksbehandlingstid på to til tre uker, men dette kan variere. Husk å ta med alle relevante dokumenter, slik at saksbehandlingen går fortest mulig.

Saksmottaket er stengt i uke 39 på grunn av rettspolitisk arbeid. Neste saksmottak er derfor 4. oktober.

Vi tar imot saker på mandager kl. 17-20 og tirsdager kl. 10-15, enten ved fysisk oppmøte i Skippergata 23, eller på telefon 22 84 29 00. Du kan sende inn saker på nett når som helst.

Saksmottak

Jussbuss tar imot nye saker på følgende tidspunkt hver uke:

Mandag 17.00 – 20.00

Tirsdag  10.00 – 15.00

Du kan møte oss på vårt kontor, eller kontakte oss per telefon. Du finner kontaktinfo under.

Tlf: 22 84 29 00

Faks: 22 84 29 01

Adresse: Skippergata 23, 0154 Oslo

Send inn ny sak elektronisk

Har du ikke mulighet til å kontakte oss på saksmottak kan du også kontakte oss elektronisk ved å trykke på "ny sak". Saker som sendes inn på elektronisk saksmottak vil ikke behandles før tidligst neste ordinære saksmottak.

Ny Sak

Send inn dokumenter

Har du en eksisterende sak hos oss og vil sende inn dokumenter vi har bedt om? Da kan du trykke på knappen "send inn dokumenter". Har du blitt bedt om å sende inn fullmakt finner du fullmaktsmalen vår her.

Fullmaktsskjema (pdf)
Power of attorney (pdf)

Send inn dokumenter

Arrangementer

Jussbuss har foreløpig ingen kommende arrangementer, men følg oss på facebook for å være sikker på at du får med deg neste arrangement.