Forsiden

Velkommen til Jussbuss!

Jussbuss gir gratis rettshjelp i enkeltsaker, og er drevet av jusstudenter. Vi tar imot saker ved personlig oppmøte, per telefon, og ved elektronisk innsending. Du finner mer informasjon om dette nedenfor. Vi har dessverre ikke kapasitet til å svare på henvendelser som kommer til oss på e-post eller Facebook.

Jussbuss har saksmottak på mandager fra klokken 17-20, og på tirsdager fra klokken 10-15.

Saksmottak

Jussbuss tar imot nye saker på følgende tidspunkt hver uke:

Mandag 17.00 – 20.00

Tirsdag  10.00 – 15.00

Du kan møte oss på vårt kontor, eller kontakte oss per telefon.

Tlf: 22 84 29 00

Faks: 22 84 29 01

Adresse: Skippergata 23, 0154 Oslo

Send inn ny sak elektronisk

Har du ikke mulighet til å kontakte oss på saksmottak kan du også kontakte oss elektronisk ved å trykke på "ny sak". Saker som sendes inn på elektronisk saksmottak vil ikke behandles før tidligst neste ordinære saksmottak.

Ny Sak

Send inn dokumenter

Har du en eksisterende sak hos oss og vil sende inn dokumenter vi har bedt om? Da kan du trykke på knappen "send inn dokumenter".

Send inn dokumenter

Har du blitt bedt om å sende inn fullmakt finner du fullmaktsmalen vår her.

Fullmaktsskjema (pdf)
Power of attorney (pdf)

Jussbuss fyller 50 år!

Jusbuss ble stiftet i 1971, og nylig feiret vi bussens 50 års-jubileum. I denne anledningne har vi laget et festskrift som har blitt skrevet av frivillige bidragsytere. Du kan lese mer om festskriftet og lese det i sin helhet ved å trykke her.