Har du en sak du ønsker hjelp med?

Vi tar imot nye henvendelser på mandager fra kl. 17.00 til 20.00 og tirsdager fra kl. 10.00 til 15.00. Vi kan hjelpe til i alt fra korte spørsmål til større saker. Dersom du har en sak med frist kan du forsøke å ta kontakt utenfor tidene vi har saksmottak, men vi kan ikke garantere at en saksbehandler er tilgjengelig. Innsatte i fengsel kontakte Jussbuss alle hverdager mellom 10:00 og 15:00.

Du kan kontakte oss på følgende måter:

Telefon: 22 84 29 00

Personlig oppmøte: Vi har kontorer i Skippergata 23, som er i gåavstand fra Jernbanetorget. Nedenfor kan du se kart over og bilde av kontoret. Trykk her for større kart.

Elektronisk saksmottak: Du kan alltid sende inn saken din via vår nettside her. Når saken din er registrert vil en av våre medarbeidere ta kontakt med deg i løpet av neste saksmottak.

Jussbuss tar dessverre ikke imot henvendelser per e-post.

Har du andre spørsmål om Jussbuss?

Jussbuss mottar flere henvendelser fra aviser, politikere og andre som ønsker uttalelser fra eller besøk av oss. Dersom du ønsker mer informasjon om dette kan du kontakte daglig leder, Ole Martin Juul Slyngstadli. Vi gjør oppmerksom på at daglig leder ikke driver saksbehandling.

Daglig leder kan kontaktes på følgende måter:

Telefon: 22 84 29 30

Epost: leder@jussbuss.no