Har du en sak du ønsker hjelp med?

Vi tar imot nye henvendelser på mandager fra kl. 17.00 til 20.00 og tirsdager fra kl. 10.00 til 15.00. Vi bistår med alt fra korte spørsmål til større saker. Dersom du har en fristsak, kan du forsøke ta kontakt utenom saksmottak, men vi kan ikke garantere at noen av saksbehandlerne våre er tilgjengelige.

Innsatte i fengsel kontakte Jussbuss alle hverdager mellom 10:00 og 15:00.

Du kan kontakte oss på følgende måter:

Telefon: 22 84 29 00

Personlig oppmøte: Vi har kontorer i Skippergata 23. Kontoret er i gåavstand fra Jernbanetorget. Nedenfor kan du se kart over og bilde av kontoret. Dersom kartet ikke er synlig kan du trykke her.

Elektronisk saksmottak: Du kan alltid sende inn saken din her. Når saken din er registrert vil en av våre medarbeidere ta kontakt med deg på neste saksmottak.

Jussbuss tar dessverre ikke imot henvendelser per e-post. Dersom du ikke har mulighet til å kontakte oss i våre åpningstider kan du bruke det elektroniske saksmottaket, og en av våre medarbeidere vil ta kontakt med deg etter neste saksmottak.

Har du andre spørsmål om Jussbuss?

Jussbuss får en rekke henvendelser fra aviser, politikere, og andre som ønsker uttalelser eller besøk av oss. Ønsker du mer informasjon om dette, eller har lignende spørsmål kan du kontakte daglig leder, Ole Martin Juul Slyngstadli. Vi gjør oppmerksom på at daglig leder ikke driver saksbehandling. Dersom du ønsker hjelp med en sak eller rettslig spørsmål må du derfor kontakte oss slik som nevnt overfor.

Daglig leder kan kontaktes på følgende måter:

Telefon: 22 84 29 30

Epost: leder@jussbuss.no