Stand på Campus ved semesterstart

Strålende vær da Parat stilte på Campus 21.august

Velkommen til Parat!

Foto: Elisabeth Aronsen

Parat UiOs hovedtillitsvalgt Asle Fredriksen med flere stod tidlig opp for å møte studenter og ansatte tirsdag 21.august. Vi fikk etter hvert selskap av

Nathalie Gullager og Ståle Botn ved Parat Øst.  Sammen orienterte vi de nye studentene om fordelen av å være organisert i arbeidslivet og hvilket tilbud Parat har for dette. Vi møtte selvfølgelig også hyggelige kolleger, medlemmer så vel som mulige nye medlemmer :-)

Alle medlemmer under 35 er automatisk medlem i ParatUng.

"Parat tilbyr gratis medlemskap til elever ved videregående skole, lærlinger og studenter - alle med de samme fordelene Parat tilbyr sine medlemmer. Parat Ung arbeider ikke bare for å ivareta rettighetene til de som allerede har kommet ut i arbeid, men jobber også for rettighetene til studenter. Vi ønsker å tilrettelegge for at du skal få en god start på arbeidslivet."

Av Parat UiO
Publisert 29. aug. 2018 12:41 - Sist endret 29. aug. 2018 12:42