Medlemstilbud - Bank, forsikring, pensjon

Mer enn halvparten av YS sine medlemmer har en eller flere forsikringer hos Gjensidige. Det er nå forhandlet frem en ny langsiktig avtale med Gjensidige, og med den følger gode nyheter:

Vi har fått et nytt kollektivt produkt – YS Reise

YS Reise er en rimelig reiseforsikring som man kan kjøpe enten for seg selv eller for hele familien. YS har dermed gleden av å kunne tilby deg som medlem hele fire kollektive YS forsikringer. Dette er forsikringer som du på individuelt grunnlag ikke vil kunne kjøpt til tilnærmelsesvis de samme lave prisene. Du velger selv om du vil kjøpe en eller flere av disse forsikringene: YS Innbo, YS Reise, YS Gruppelivsforsikring som inneholder både uføreforsikring og dødsfallsforsikring eller YS Familieulykkesforsikring.

YS Innbo er forbedret på to vesentlige områder

• Fra 1. januar 2011 er ID-tyverisikring inkludert i YS Innbo. Som mange sikkert kjenner til er YS Innbo blant de aller rimeligste innboforsikringene på markedet, og ca 80 000 medlemmer har allerede denne forsikringen. ID-tyverisikring er et høyaktuelt produkt; 124 000 nordmenn har allerede opplevd ID-tyveri i følge en undersøkelse gjort av TNS Gallup.
  • Fra i år blir det også mulig å oppnå inntil 60 % sikkerhetsrabatt på YS Innbo ved installasjon av skadeforebyggende tiltak.

YS Ungdomsbil til deg som er under 30 år

Du får 15 % tilleggsrabatt på Bilforsikring. Denne rabatten kommer i tillegg til avtalerabatten på enten 16 eller 20 % avhengig av hvor mange forsikringer du har hos Gjensidige.

Tilleggsrabatten på Husforsikring er økt fra 10 til 12 %

Gjensidiges rådgivere er godt kjent med betingelsene våre. Ring 03100 så får du hjelp. Eller du kan gå inn på gjensidige.no/ys. Der kan du til enhver tid lese mer om de enkelte tilbudene, og en del produkter kan du også bestille rett fra nettsidene. Du kan også besøke ett av Gjensidiges mange lokalkontorer.

Publisert 4. apr. 2013 13:58