3 resolusjoner og nytt styre i Parat UiO

Årets årsmøte fant sted 9. mars i Personalkantina i Georg Sverdrups hus.

Tradisjonen tro var det servering av lapskaus og wienerbrød. Deretter holdt generalsekretæren i Parat, Trond Reidar Hole, foredrag med kritisk blikk på ulike ledelsesfilosofier og team-arbeid. Mange nikket gjenkjennende når han laget karikaturer på ulike ledelsestyper.

Så var det årsmøte. Årsmøtet er jo foreningens høyeste organ og er det sted medlemmene direkte kan påvirke foreningens arbeid. I år var årsmøtet forelagt 3 resolusjonsforslag. De gikk på UiO som IA-bedrift (inkluderende arbeidsliv), oppfølging av IHR-prosessen (internt handlingsrom) og vekting av teknisk-/administrative stemmer ved valg ved universitetet. Alle resolusjonsforslagene gikk gjennom med ørsmå endringer.

Siste post var valg. I år skulle vi velge ny nestleder. Valgkomiteens forslag var på Nils-Petter Bergersen fra Naturhistorisk museum. Han ble valgt uten motkandidat.

Også 5 nye styremedlemmer og 2 varaplasser ble fylt slik valgkomiteen hadde foreslått. Det tyder på godt håndtverk fra deres side.

Oversikt over nytt styre finner du på:

Innhold

Publisert 14. mars 2011 09:12 - Sist endret 23. mars 2011 12:24

Hvor kan jeg finne referat fra årsmøtet og andre møter?

Ram Gupta

ramg@uio.no - 6. apr. 2011 17:26

Logg inn for å kommentere

Ikke UiO- eller Feide-bruker?
Opprett en WebID-bruker for å kommentere