Medlemssamling om påvirkning

Å påvirke andre og bli påvirket selv.

Kl. 14:15 Foredrag med Olav Johansen

Medlemssamlingen er en kombinasjon av faglig påfyll og foredrag og vi kommer til å lære gjennom teori og praktiske øvelser.

kl. 15:45 Pause med bespisning.

Vi serverer pizza og mineralvann i pausen. Pausen avholdes i vestibylen i Helga Engs hus.

Meld deg på her innen 3. februar.

De 20 første som melder seg på, får boka Om å påvirke, skrevet av Olav Johansen, ved oppmøte. I tillegg kan det vanke en premie eller to i løpet av kurset.

Om foredragsholderen:
Olav Johansen er førstelektor ved Høyskolen Kristiania og Universitetet i Sørøst-Norge. Han underviser, holder kurs og skriver fagbøker innen et bredt spekter av HR- og organisasjonsfag. Hans spesialfelt er kompetanseutvikling, lederutvikling, forhandling og påvirkning. Han har 15 års erfaring fra næringslivet før han begynte i akademia i 2013. Han er utdannet Cand.Paed. ved Universitetet i Oslo med spesialisering i undervisning og ledelse, og har etterutdanning i organisasjonspsykologi fra BI. Johansen har også etablert og driver Senter for erfaringsbasert ledelse.

Publisert 9. jan. 2023 09:21 - Sist endret 7. feb. 2023 19:08