Arbeidsglede

Er du blant de nærmere 40 % som kjeder seg på jobb? Har du arbeidsglede, men ønsker flere verktøy for å øke den eller være med å spre arbeidsglede på?

Johan Velten har forsket på hvordan fremme arbeidsglede og initativrike arbeidstakere i en årrekke. Vi er heldige som har fått ham til å gi oss tips og råd for hvordan vi øker vår egen arbeidsglede og spre den på arbeidsplassen vår.

Kl. 14:00 Foredrag med Johan Velten

Velten kommer for å snakke om arbeidsglede og hvordan du kan øke arbeidsgleden ved UiO.

Ja til arbeidsglede!  Arbeidsglede er årets flaggsak i Parat.

kl. 15:45 Pause med bespisning.

Pausen avholdes i Kjemikantinen. Vi serverer mat i pausen.
Av hensyn til bevertningen og størrelse på lokalet ber vi de som vil delta om å melde seg på arrangementet i nettskjema.

kl. 16:15 Universitetsdirektør Arne Benjaminsen i samtale med Johan Velten

Vi har invitert Universitetsdirektør Arne Benjaminsen til en god samtale med Johan Velten, om hvordan ledelsen ved UiO jobber for å fremme arbeidsglede ved UiO.

Om foredragsholderen:
Johan Velten har lenge forsket på medarbeidernes ansvar og betydning for hvordan organisasjoner fungerer. Han har i vesentlig grad bidratt til å fylle begrepet medarbeiderskap med et konkret meningsinnhold. Han er også førsteforfatter av flere bøker. Blant annet om arbeidsglede og om medarbeiderskap.

Publisert 27. sep. 2022 11:57 - Sist endret 27. okt. 2022 18:12