Parat-dagene 28.-29. mai

I slutten av mai avholder vi Parat-dagene med stand på Frederikkeplassen, åpent informasjonsmøte og medlemsaktiviteter. I tillegg vil vi i år stå Parat med morgenkaffen på Blindern T-banestasjon!

Møt Parat på Frederikkeplassen

Slå av en prat med din lokale tillitsvalgte over en kopp kaffe og en vaffel!

Har du en kollega som vurderer å melde seg inn i Parat? På Paratdagene har du en god mulighet til å ta med deg din kollega for å finne ut mer om hva Parat står for.

I perioden tirsdag 28. mai kl 09.00-13.00  og onsdag 29. mai kl 10.00-14.00 finner du oss på Frederikkeplassen. I tillegg står vi Parat med morgenkfaffen på blindern T-banestasjon fra kl. 08.00 tirsdag 28. mai!

Vi ønsker nye og gamle medlemmer velkommen for en hyggelig prat!

Åpent informasjonsmøte - Tema: Kompetanseheving

Tirsdag 28. mai kl.13.00 - 15.00 i auditorium 2, Helga Engs hus inviterer vi til et felles møte Kompetanseheving. Vi har invitert leder i Parat, Hans-Errik Skjæggerud som vil snakke om Parats flaggsak 2013, "Kompetanse og utdanning bygger fremtiden". Bjørn-Are Sæther forteller om stipendordningen og arbeidstagers rettigheter til kompetanseheving. Anita Sandberg, HR-direktør ved UiO og Roar Fikkan, kompetanserådgiver, vil fortelle om mulighetene til kompetanseheving ved UiO.

Møtet er åpent for alle interesserte. Ta gjerne med deg en kollega - både medlemmer og alle andre er velkommen!

Medlemssamling og omvisning

I anledning Parat-dagene inviteres det til medlemssamling på Tøyen fra kl. 16. Det vil bli satt opp partytelt og servert mat og drikke. Samtidig denne dagen kan du som er medlem være med på en omvisning i utstillingen 'Hodejeger' på Zoologisk museum. Samlingen krever påmelding.

Program for dagene

Tirsdag 28. mai

Onsdag 29. mai

Vi står Parat med morgenkaffen!

Blindern T-banestasjon, kl.0800-0900: Morgenkaffe fra Parat UiO

Stand på Fredrikkeplassen,

Kl 0900-1300

Vi har kaffe og vaffel. Kom til oss for en hyggelig prat!

Stand på Fredrikkeplassen,

Kl 1000-1400

Vi har kaffe og vaffel. Kom til oss for en hyggelig prat!

Åpent medlemsmøte på Blindern, kl 1300-1500.

Sted: Helga Engs hus, aud. 2.Tema: Kompetanseheving

- Hans-Erik Skjæggerud, leder i Parat, presenterer årets flaggsak til Parat: «Kompetanse og utdanning bygger fremtiden»

- Bjørn-Are Sæther fra Parat, forteller om stipendordningen og litt om permisjonsrettigheter i forbindelse med kompetanseheving

- Anita Sandberg, HR-direktør, og Roar Fikkan, kompetanserådgiver, forteller om mulighetene til kompetanseheving ved UiO. Hva finnes på UiO? Og hvordan skal man gå fram?

Mulighet til å stille spørsmål til slutt.

Enkel servering.

Medlemssamling på Tøyen, kl 1600

- Omvisning i utstillingen «Hodejeger»

Oppmøte ved inngangen til Robert Colletts hus (Zoologisk museum), hvor vi blir hentet av Dr.Einar Strømnes.

- Servering i Botanisk hage, kl 1700

Egen påmelding til medlemssamlingen på nettskjema.

Velkommen til årets Parat-dager!

Publisert 13. mai 2013 09:08 - Sist endret 28. mai 2013 09:05