English version of this page

Hjem

Hvem er vi?

Vi er en organisasjon som jobber for å representere og støtte stipendiater og postdoktorer ved Universitetet i Oslo og for å og forbedre deres faglige, pedagogiske og sosiale forhold. I tillegg bidrar vi til utdannings- og forskningsstrategier, både ved UiO og på landsdekkende nivå.

Hva vi gjør

UiODoc har tilsyn med universitetets PhD-kandidater og postdoktorers behov og meninger ved å fungere som deres stemme ovenfor UiOs ledelse. Vi tilbyr også faglige og sosiale nettverksmuligheter for stipendiater og postdoktorer ved alle fakultetene ved å organisere både faglige og sosiale arrangementer.

Mer om oss

Sosiale medier

Du finner oss på Facebook!

UiODoc på facebook

Du kan også finne oss på Instagram!
UiODoc på Instagram

Eller Twitter

UiODoc på Twitter

Nyhetsbrev

Vær blant de første som får vite om vår neste aktiviteter! Abonner på nyhetsbrevet vårt for å høre om våre kommende arrangementer og aktiviteter.

Abonner på nyhetsbrev

Events

Vi vil gjenoppta de vanlige aktiviteter våre, så snart UiO-retningslinjer angående koronasituasjonen igjen tillater det.
I mellomtiden vil vi tilby digitale arrangementer som gjenspeiler våre tidligere aktiviteter.

Announcement

Utvidelser for PhD-kandidater og postdoktorer

Universitetet utarbeider for tida nye retningslinjer for muligheter for utvidelser for stipendiater og kontraktforlengelse for postdoktorer.

Les den offisielle uttalelsen her..