English version of this page

Årsmøte 2024

28 mai 2024 avholder UiODoc sin årlige generalforsamling. UiODoc er interesseorganisasjonen til alle ph.d.- og postdoktorer ved UiO og inviterer alle midlertidig ansatte til dette møtet. UiODoc har et styre på 10 personer, og styret 2024-2025 skal velges den 28. mai klokka 17-20! Du kan nå stille til valg selv eller bare stemme på kandidatene som stiller! Det er også en mulighet til å lære mer om UiODoc, dele dine innspill om hvordan hverdagen til stipendiater og postdoktorer kan bli bedre, delta i diskusjoner, eller bare nyte ettermiddagen med kolleger og deilig mat. Vi ser frem til å se deg!

UiODocs årlige generalforsamling (AGM) er en årlig begivenhet. Vi inviterer alle UiODocs sine medlemmer, som er alle PhD-er og postdoktorer ved UiO, til å delta på dette møtet! Dine innspill og engasjement er avgjørende for å forme vår politikk og organisering.

Under generalforsamlingen vil de nåværende styremedlemmene i UiODoc:

• Gi en detaljert introduksjon til UiODoc
  • Rapportere om tidligere aktiviteter, inkludert representasjon av PhD og postdoktorer i universitetsfora, organiserte arrangementer og økonomi
  • Presentere og diskutere kommende planer, inkludert kommende arrangementer
  • Foreslå justeringer av UiODocs vedtekter
  • Gjennomføre valg til UiODoc-styret for perioden 2024-2025
  • Legge til rette for en åpen diskusjon om eventuelle bekymringer eller forslag du måtte ha som stipendiat eller postdoktor ved UiO, angående universitetsadministrasjon, arbeidsforhold eller ideer til sosiale og karrieremessige aktiviteter tilpasset samfunnet vårt.

Den offisielle agendaen finner du her.

Bli med i styret!

For studieåret 2024-2025 søker vi etter kandidater som kunne tenke seg å være en del av UiODocs styre og som er opptatt av å bidra til vårt felles mål om å gjøre livet bedre og enklere for midlertidig ansatte ved UiO.Her finner du styreverv, ansvar og oppgaver. Du kan også sjekke ut dokumentene fra tidligere møter samt våre vedtekter for styret på vår nettside. Styreperioden starter i juni 2024 og avsluttes i mai 2025. Har du spørsmål om å bli styremedlem eller har ideer til våre arrangementer eller vår agenda, kan du kontakte dagens styre på styret@uiodoc.no

Registrering

For å sikre et smidig arrangement, vennligst meld deg på forhånd innen 23. mai:
Etter at vi er ferdige med den formelle agendaen spiser vi middag og får mulighet til å mingle med andre PhD-er og postdoktorer fra hele UiO.

Vi ser frem til din deltakelse på vår generalforsamling!

UiODoc
Publisert 30. apr. 2024 16:51 - Sist endret 30. apr. 2024 17:42