Tidligere

Teknas etatsforening ved UiO inviterer alle medlemmer til årsmøte tirsdag 28. november 2023 klokken 14:00.

Påmelding: https://nettskjema.no/a/367319

Tid og sted: , Georg Sverdrups hus, Undervisningsrom 1

TEKNA-UiO will try to answer your concerns in this seminar on the rules and regulations of employment in Norway.

Teknas etatsforening ved UiO inviterer alle medlemmer til årsmøte onsdag 30. november 2022 klokken 14:00.

Tid og sted: , Lucy Smiths hus, 10. etg, Hannah Ryggen møterom

Akademikerne-UiO ønsker alle medlemmer velkommen til årsmøte tirsdag 29. mars

Tid og sted: , Zoom (digitalt)

Teknas etatsforening ved UiO inviterer alle medlemmer til årsmøte torsdag 25. november 2021 klokken 13:15.

Tid og sted: , Zoom

Teknas etatsforening ved UiO inviterer alle medlemmer til årsmøte mandag 30. november 2020.

Tid og sted: , Zoom

Tekna UiO inviterer til medlemsmøte om årets forhandlinger.

Tid og sted: , Seminarrom 3438 Caml, Ole-Johan Dahls hus

Teknas etatsforening ved UiO inviterer alle medlemmer til årsmøte tirsdag 26. november 2019. (Referat)

Tid og sted: , Kulturhuset i Oslo

What characterizes working life in Norway, and how do you get to understand Norwegians and the Norwegian culture? Are you a foreign worker or PhD-candidate seeking information about the Norwegian working life and wants an introduction to living in Norway? Then this is the place to be 15th October!

Tid og sted: , UiO Universitetsbiblioteket, Georg Sverdrups hus, Auditorium 1

Vi skyter opp en rakett, reiser gjennom verdensrommet og lander på... månen, Mars eller kanskje en fremmed asteroide. Der leter vi etter verdifulle mineraler. Går det an? Hvilke teknologiske utfordringer og muligheter står vi ovenfor. Hva er situasjonen i dag?

Tid og sted: , Ole-Johan Dahls hus Seminarrom Java (GA062423)

Teknas etatsforening ved UiO inviterer alle medlemmer til årsmøte mandag 3. desember 2018.

Tid og sted: , Ingeniørenes hus

Hvordan vil ny teknologi prege oss, og hvordan vil fremtidens samfunn se ut? Vi byr på foredrag, servering og paneldebatt. Delta på hele eller deler av programmet. Få med deg blant annet Silvija SeresRoar Thon og Eirik Solheim!

Gratis og åpent for alle!

Informasjonsmøte for medlemmer av Akademikerne-UiO om årets lokale lønnsforhandlinger ved UiO, fredag 17. august 2018 klokken 9 til 11.

Tid og sted: , Georg Morgenstiernes hus: Seminarrom 207

Informasjonsmøte for medlemmer av Akademikerne-UiO om årets lokale lønnsforhandlinger ved UiO, onsdag 15. august 2018 klokken 14 til 16.

Tid og sted: , University library, 3rd floor, group room 1

Information meeting for members of Akademikerne-UiO about the annual local salary negotiations on Wednesday August 8th 2018 at 12:30 to 14:30.

Akademikerne-UiO inviterer til medlemsmøte med informasjon om lønnsforhandlingene 2018

Tid og sted: , Ingeniørenes hus, møtesenter, Oslo

Tekna Oslo, the British-Norwegian Chamber of Commerce (BNCC) and the Institution of Mechanical Engineers (Scandinavia Group) will attempt a world land speed record with a supersonic car powered by rocket engines. Information meeting at Ingeniørenes hus in Oslo May 31st 17-20, free entrance. Read more here.

Akademikerne og staten ble etter mekling enige i forhandlingene i årets hovedtariffoppgjør. Tekna inviterer tillitsvalgte til orientering om årets oppgjør. Her får du informasjon om innholdet i den nye avtalen og hvilke konsekvenser det får for de lokale forhandlingene i år. Vi ønsker at så mange som mulig deltar på samlingen, men har du ikke anledning til å møte, vil orienteringen også i år bli direktesendt.

Tid og sted: , Ole-Johan Dahls hus: Seminarrom Logo (GA062438), UiO Blindern

Årsmøte i Teknas etatsforening ved UiO på torsdag 23. november, kl. 14:00 - 15:30. Sted: Ole-Johan Dahls hus: Seminarrom Logo (GA062438). [Årsberetning 2017]

Tid og sted: , Rikshospitalet A: Seminarrom A3.3067

Tekna-UiO inviterer til medlemsmøte