Forsiden

Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening er landets største akademikerforening. Organisasjonen har medlemmer med (minimum) masterutdanning innenfor teknologi og naturvitenskap. Styret i Tekna-UiO bistår medlemmer med bl.a. lønnsforhandlinger, informasjon om arbeidsmiljø, og medarbeidersamtaler. Teknas gruppe ved UiO inngår i Akademikerne-UiO som har et bemannet medlemskontor på campus Blindern for hjelp til medlemmer i mere krevende prosesser.

Etiske retningslinjer i Tekna

Ingen kommende arrangementer

Nyheter fra UiO

• Bilde av to studenter som sitte med avstand og en boks med antibac servietter på et bord. Nye koronatiltak innført: munnbind, hjemmekontor, arrangementer  3. des. 2021

Påbud om munnbind når man ikke kan holde avstand, mer bruk av hjemmekontor der det er mulig og begrensninger i antall på arrangementer er blant de nye tiltakene.

• digitalt-pensum_hans-fredrik-asbja¸rnsen Digitalt pensum på plass 2. des. 2021

Studentene har ønsket seg digitale kompendier en god stund. Fra våren av får de ønsket sitt oppfylt i et grønnere og enklere system.

• Bildet kan inneholde: anlegg, fotografi, bygning, himmel, lys. På tide å sende julekort? 2. des. 2021

Universitetet i Oslos julekort for 2021 er klart. Du kan velge mellom digitalt eller trykket kort. Bestilling av trykte kort gjør du raskt og enkelt i Reprosentralens nettbutikk.