Forsiden

Tekna – Teknisk-naturvitenskapelig forening er landets største akademikerforening. Organisasjonen har medlemmer med masterutdanning innenfor teknologi og naturvitenskap. Styret i Tekna-UiO bistår medlemmer med bl.a. medarbeidersamtaler og lønnsforhandlinger.

Etiske retningslinjer i Tekna

Arrangementer fra Tekna-UiO

Ingen kommende arrangementer

Arrangementer fra Akademikerne-UiO

Ingen kommende arrangementer

Nyheter fra UiO

• mine-snarveier-660 Nytt i Mine studier: snarveier til verktøy og tjenester 10. juli 2020

Studentportalen Mine studier er utvidet med snarveier til viktige verktøy og tjenester. Nå blir det lettere for studentene å holde orden og finne fram til UiO sine digitale tjenester.

• circleu Universitetet i Oslo får status som «European University» 9. juli 2020

Universitetet i Oslo leder den europeiske universitetsalliansen Circle U., som nå er valgt ut som et av EUs European Universities. Circle U. har som ambisjon å bidra til å løse komplekse samfunnsutfordringer gjennom mer effektiv kunnskapsdeling og samskaping av innovative undervisningstilbud og samarbeidsformer.

• fjernarbeid-660 Retningslinjer for fjernarbeid ved UiO 30. juni 2020

Universitetet i Oslo har utviklet nye retningslinjer for fjernarbeid. Hovedregelen er at medarbeiderne skal jobbe fysisk fra arbeidsplassen sin. De nye retningslinjene gjelder formelt fra 1. september.