NTL-dagen 1. november: morgenaksjon, vervekampanje og åpent møte om NTL UiO

1. november vil du kunne møte blide tillitsvalgte fra NTL UiO på vei til kontoret.

1. november vil den årlige NTL-dagen finne sted ved Universitetet i Oslo. Vi markerer dagen med en morgenaksjon for å sette fokus på viktigheten av å være fagorganisert. Mellom kl. 08-09:00 tirsdag vil du finne tillitsvalgte som deler informasjonsmateriell, NTL-effekter og ferske epler fra Telemark til ansatte og studenter på vei til jobb. Stopp gjerne og slå av en prat!

Kickoff for vervekampanje
NTL-dagen er en strålende anledning til å prate med kolleger om fagorganisering, og oppfordre flere til å bli med i NTL. Vi markerer derfor også NTL-dagen med en vervekampanje for medlemmer ved NTL UiO. I tillegg til flotte vervepremier fra forbundet får personen som verver flest nye medlemmer innen 1. desember en splitter ny DAB-radio fra Sony i premie. Husk at alle som verver ett eller flere nye medlemmer får vervepremie!

Les mer om vervekampanjen her:
Vervekampanje: verv og vinn flotte premier

Åpent møte om NTL UiO
I tillegg til morgenaksjonen inviterer vi også 1. november til et åpent møte om NTL UiO, hvor nye og gamle medlemmer og andre nysgjerrige kan lære mer om hvem om hvem NTL UiO er og hva vi jobber for ved Universitetet i Oslo. Her vil leder for NTL UiO Ellen Dalen gi en introduksjon om foreninga og vår organisering ved UiO, og forbundssekretær i NTL Eddie Ingebrigtsen vil gi noen gode tips og råd til hvordan man verver nye medlemmer slik at akkurat du kan bli NTL UiOs nye superverver.

Møtet finner sted fra kl. 15:00-17:00 i seminarrom 9 i P. A. Munchs hus.
Du finner mer informasjon samt lenke til påmeldingsskjema her:
Åpent møte om NTL UiO og verving

Vi oppfordrer alle våre medlemmer til å ta med en kollega (medlem eller ikke) og komme for å bli bedre kjent med NTL UiO!

Publisert 21. okt. 2016 10:38 - Sist endret 27. okt. 2016 10:43