Vervekampanje: verv og vinn flotte premier

Vi er mange NTLere ved Universitetet i Oslo, men vi trenger å bli flere. Verv en venn og gjør NTL UiO enda mer slagkraftig!

Det er mange gode grunner til å bli medlem av en av de største fagforeningene i staten - blant annet våre dyktige tillitsvalgte som bistår medlemmer i store og små problemstillinger på arbeidsplassen.

NTL UiO ønsker å sette fokus på verving gjennom en vervekampanje hvor vi oppfordrer våre medlemmer til å gå ut og verve uorganiserte eller nyansatte venner og kolleger.

NTL tilbyr en rekke fine premier til de som klarer å verve kolleger, og i tillegg kan du vinne en flunkende ny DAB-radio fra Sony dersom du er den som klarer å verve flest nye medlemmer til NTL UiO innen 1. desember.

Felleskap gir styrke
Vervepremiene våre er fine, men argumentene for å styrke NTL på Universitetet i Oslo er langt bedre. NTL er den største fagforeninga blant teknisk-administrativt ansatte ved UiO, og vi organiserer også mange ansatte innenfor vitenskapelige stillinger, slik som for eksempel stipendiater, universitetslektorer og professorer. En av NTLs viktigste styrker er nettopp at vi organiserer i bredden, og at vi representerer medlemmer innenfor alle stillingskoder- og grupper ved universitetet. Dette betyr at alle som er ansatt ved UiO er velkommen som medlem i NTL. Det er mange gode grunner til å verve nye medlemmer – ved å øke medlemsmassen vår gir vi også NTL økt styrke i kampen for våre medlemmers rettigheter!

Samtidig vet vi at en av de viktigste årsakene til at folk ikke fagorganiserer seg, er at de aldri har blitt spurt.

Vinn en Sony DAB-radio hvis du er den som verver flest nye medlemmer innen 1. desember!

Verv og vinn
Visste du for eksempel at du kan sikre deg ullpledd, verktøykasse og kanskje en iPad ved å verve medlemmer til NTL? Har du vervet ett eller flere medlemmer kan du velge mellom flotte vervepremier fra forbundet. Husk at alle som verver ett eller flere nye medlemmer får vervepremie. Jo flere nye medlemmer du verver, jo gjevere vervepremie får du!

I tillegg til vervepremiene fra forbundet gir vi en flunkende ny DAB-radio fra Sony til den som klarer å verve flest nye medlemmer ved Universitetet i Oslo i løpet av vervekampanjen.

Vervekampanjen avsluttes 1. desember, så her er det bare å kaste seg rundt og verve!

Blir du NTL UiOs superverver?
Vi annonserer vinner av vervekampen – NTL UiOs egen superverver – på våre nettsider og Facebook-side i desember 2016. Du melder selv fra til NTL UiO (kontor@ntl.uio.no) hvor mange nye medlemmer du har vervet i løpet av kampanjen.

Husk å be de du verver føre opp deg som verver i innmeldingsskjemaet når de melder seg inn, slik at du kan få vervepremie.

Åpent møte om NTL UiO og verving
Trenger du tips og triks for å komme i gang med vervinga? Vi inviterer til et åpent møte om NTL UiO tirsdag 1. november. Her vil forbundssekretær Eddie Ingebrigtsen komme med praktiske tips og triks til hvordan bli en superverver. Møtet finner sted kl. 15:00-17:00 på seminarrom 9 i P.A. Munchs hus (HF).

Se mer informasjon og lenke til påmelding her:
Åpent møte om NTL UiO og verving

Publisert 26. okt. 2016 16:16