Åpent møte om NTL UiO og verving

Mangeårig NTL-medlem eller helt ny i foreninga? Eller har du kanskje ikke fagorganisert deg enda, men er nysgjerrig på NTL?

Vi inviterer til åpent møte hvor du kan bli bedre kjent med NTL UiO, høre om fordelene ved å være fagorganisert samt lære noen tips og triks om verving.

NTL er med sine over 50 000 medlemmer et av de største fagforbundene i staten, og organiserer alle stillingsgrupper ved Universitetet i Oslo.

I anledning NTL-dagen og som kickstart på høstens vervekampanje hvor du kan vinne masse flotte premier, inviterer vi til et åpent møte om NTL UiO hvor du vil få anledning til å bli bedre kjent med NTL og foreninga vår ved Universitetet i Oslo.

Leder for NTL UiO Ellen Dalen vil innlede om NTL UiO, hvem vi organiserer og hva vi jobber for og med på Universitetet i Oslo. I tillegg vil NTL UiOs egen vervegruppe fortelle om vervekampanjen som varer fram til 1. desember, og forbundssekretær i NTL Eddie Ingebrigtsen vil fortelle om medlemsfordelene til NTL, samt gi oss noen gode tips og triks til hvordan vi kan gå frem for å verve venner og kolleger til å bli medlem. Felleskap gir styrke, og ved å øke medlemsmassen vår gir vi også NTL økt styrke i kampen for våre medlemmers rettigheter!

Enten du har vært medlem lenge, er helt fersk eller ennå ikke har organisert deg er dette en god anledning til å stille spørsmål, og lære mer om hvorfor det er viktig at akkurat du er med i NTL. Møtet er åpent for alle interesserte.

Tid og sted: P. A. Munchs hus, seminarrom 9 kl. 15:00-17:00.

Det vil bli matservering (pizza) i pausen

Påmelding (ikke bindende):

Publisert 21. okt. 2016 10:33 - Sist endret 21. okt. 2016 10:34