2018 Vår

Tidligere

Tid og sted: , Kjemiplenen

Here comes the sun, doo doo doo doo here comes the sun and i say it's all right. -George Harrison Gleder du deg til sommeren? Det gjør vi i Menageriet også! I disse eksamenstider er det fint å ha noe digg å se fram til, og derfor arrangerer vi Fun In The Sun! Den 16. juni fra klokka 12 og utover samles vi på kjemiplenen og koser oss i sola med slush, slip n’ slide, volleyball og annen sommermoro. Vi stiller med kullgrill, og du må bare stille med godt humør, noe å slenge på grillen og eventuelle forfriskninger. Obs! datoen er proporsjonal med været og kan endre seg deretter.

Tid og sted: , Kjemisk Institutt

KFU, Proton og Menageriet ønsker å arrangere en bachelorseremoni for Kjemi- og MENA-studenter som fullfører våren 2018! Dette arrangementet er både for dem som fullfører graden, de som skal ta opp fag neste år, eller de som mangler et par studiepoeng - om du føler deg ferdig eller vil delta med kullet ditt er du hjertelig velkommen! Om du skal delta på selve seremonien må du melde deg på nettskjema https://skjema.uio.no/98693  Ellers håper vi alle ønsker å komme på arrangementet for å gjøre stas på de som er ferdige! Da er det viktig å trykke "SKAL" slik at vi kan planlegge deretter ;) Arrangementet kommer til å foregå i Kjemikantina eller Atriet (alt ettersom hvordan været blir), og vi håper alle som kommer pynter seg for anledningen :) Mer info kommer, og det kan skje små endringer underveis!

Tid og sted: , Forskningsparken
Tid og sted: , Kjemikantinen

Fredag den 13. er alle velkomne til en øl-, vin- og ciderkveld i regi av Proton og Menageriet. Alle er velkomne til et par korte, men spennende foredrag om brygging kombinert med åpen tapp.

CC: 50 kr

Aldersgrense: 18 år

Tid og sted: , Alkymisten

Torsdag 12.april blir det jentekveld, det semesterlige arrangementet hvor alle realfagsjenter kan samles for god mat og hyggelig selskap!

Menageriet og Fysisk Instiutt er glade for å arrangere dette våren 2018 også, hvor planen består av meksikansk mat og lettbeint underholdning på Alkymisten, og så planlegger vi en utflukt som vi håper folk har lyst til å være med på (det ligger an til bowling, men vi er åpne for forslag)!

Vel møtt, med vennlig hilsen jentene i Menageriet-styret ♥

Tid og sted: , Alkymisten

Siste helg med oppussing så er Alkymisten helt ferdig. Bli med og hjelp foreningene med de to siste veggene og sette opp "barbenk"!

Tid og sted: , Alkymisten

Menageriet og Proton arrangerer fest for å feire at midtveis er overstått fredag 23. mars fra klokka 18 og utover kvelden. Ta med egen drikke, vennene dine og godt humør! Vi ordner med chips og musikk. Vel møtt! :D

Tid:

Gjør deg klar, for det blir påskeeggjakt i år også! Klarer du å gjennomskue påskeharens gjemmesteder og sikre deg et MENAegg?

Tid:

Foreningene ved kjemisk institutt har endelig fått penger til å pusse opp alkymisten. Det betyr at alkymisten skal få nye bord, nytt kjøleskap, ny sofa, og ikke minst ny maling!

Tid og sted: , Blindern athletica

På MENAgym vol 3 blir idretten fotball, og Andreas Dyve skal mekke opplegg! Så få på shortsen og lange strømper, og gjør deg klar til avspark!

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemisk institutt

Tirsdag 20.februar arrangerer Menageriet med midler fra Kjemisk institutt masterpresentasjoner hvor tidligere MENA-studenter Jenny Natalie Anvik Torkildsen, Sindre Rannem Bilden og Kristin Hubred Nygård skal fortelle om hva deres masteroppgave går ut på!  Etterpå blir det pizza, si ifra om du har allergier eller preferanser som må tas hensyn til! Under er en kort beskrivelse av de forskjellige masteroppgavene!

Tid og sted: , Blåhaug Speiderhytte

Velkommen skal du være til Menageriets og Protons sammenslåede hyttetur. Det betyr dobbelt så mye morro, og tradisjon tro tar vi turen til Blåhaug Speiderhytte igjen. Som vanlig blir det middag fredag og lørdags kveld, brett- og kort-spill, bål, tiltak mot dehydrering og - ikke minst - god stemning. Er du ny student på UiO er det også en super mulighet for å bli kjent med masse andre folk!

Tid og sted: , Blindern Athletica

Kom til Atletica Blindern onsdag den 14. for årets 2. MENA Gym. Dette er ment som en morsom treningsøkt hvor alle kan bli med.

Økten kommer til å bli ledet av Erik G. som sier han har spilt MYE innebandy før.

Vel Møtt!

Link til facebookarrangement.