2018 Høst

Ærlig talt - denne er dritkul.

-Websjef

Tidligere

Tid: 14. des. 2018 17:0023:00

Tradisjonen tro arrangerer SMN også i år sitt julebord, og MENA-studentene er også inviterte! Sett av datoen, mer info kommer senere :)

Tid og sted: 2. nov. 2018 16:004. nov. 2018 16:00, KSI-hytta i Nordmarka

Menageriets semesterlige hyttetur! Turen er fra fredag 2.11 til søndag 4.11, mulighet for å være med kun noen/en dag.

Begrenset antall plasser!!

Påmeldingsfrist: 14.10,

Betalingsfrist; 21.10

Påmeldingslink: https://nettskjema.no/a/102662

Sted: KSI hytta i Nordmarka, ved nordmarkskapellet. Fra Sognsvann T-banestasjon går turen via Ullevålseter og videre langs grusveien inn til KSI-hytta. Dette er om lag 10 km. Fra Frognerseteren T-banestasjon går turen via Tryvannstua og videre langs grusveien inn til KSI-hytta. Dette er om lag 6 km. Pris: 250,- pr. person for 2 netter

Tid og sted: 26. okt. 2018 19:0027. okt. 2018 02:00, Kjemikantina

Halloweenfest med Menageriet, KFU og Proton. Mer informasjon kommer. Hold av datoen. Or else

Tid og sted: 23. okt. 2018 17:0021:00, Alkymisten

Høsten er her, og vi i Menageriet ønsker å samle realfagsjenter til en hyggelig kveld med hjemmelaget pizza, quiz, iskrem, snacks og film på Alkymisten i kjelleren på Kjemisk institutt tirsdag 23.oktober!

Dette tror vi hadde vært utrolig hyggelig fordi da har man mulighet til å bli kjent på tvers av kull og studier, og samtidig ha det koselig med god mat og selskap :)

Tid: 2. okt. 2018 18:0020:00

Menageriet inviterer til Filmkveld! Visningen blir tirsdag 2.10 fra klokken 18 i Kjemikantina Gratis for medlemmer av Menageriet, andre får kjøpt medlemskap i døra! (10,-) Vær obs på at lokale kan endre seg Filmenbeskrivelse: Etter å ha blitt antatt død er en astronaut etterlatt på Mars, hvor han må stole på sin kreativitet og oppfinnsomhet for å kunne kontakte Jorden. Terningkast: 6

Tid og sted: 12. sep. 2018 17:0020:00, Seminarrom Avogadro