SMNs Sommerfest

På vegne av Senter for Materialvitenskap og Nanoteknologi (SMN) ønsker vi i Menageriet å invitere bachelorstudenter på MENA, samt prosjektstudenter og masterstudenter ved SMN, studenter med verv i Menagerietstyret eller KFU, til SMNs sommerfest fredag 8.juni kl.17:00!

Man melder seg på via nettskjema på https://skjema.uio.no/summerpartysmnstudents, hvor det da er et begrenset antall plasser og påmelding er bindene. Påmeldingsfrist er 1.juni.

Det blir en flott fest på toppsenteret på Forskningsparken, med god mat, hygge og nydelig utsikt over Oslo. Det blir servert MENAbrygg, brus og mineralvann, og det er fritt fram å ta med egne drikkevarer om det skulle være ønskelig. De første seks som melder at de ønsker å bake en kake istedenfor å betale via vipps eller nettbank har mulighet for det (kaken burde være ganske stor og forhåpentligvis god, det er tross alt en stor fest ;) ).
Om du har spørsmål kan du sende dem på epost til menageriet-styret@fys.uio.no .

Med vennlig hilsen,
Menagerietstyret

--------------------------------------

On behalf of Centre for Materials science and Nanotechnology (SMN), is it for us in Menageriet a great pleasure to invite MENA-students, project students and master students at SMN, to SMN's summer party friday June 8th at 5pm. Registration for students: https://skjema.uio.no/summerpartysmnstudents, where there is a finite number of participants, registrations is binding and the deadline is June 1th.

There will be delicious food, nice company and a lovely view of Oslo at the top floor of Oslo Science Park. MENAbrew and soda will be served as well, but you are free to bring other drinks of your choice. The first six participants who wish to bring a cake instead of paying with vipps or bank have the oppurtunity of doing so (but it is advised to bake a large cake because it is a rather large party).
If you have questions, you can reach us at menageriet-styret@fys.uio.no.

With regards,
The board of Menageriet​