Fun in the sun

Here comes the sun, doo doo doo doo here comes the sun and i say it's all right. -George Harrison Gleder du deg til sommeren? Det gjør vi i Menageriet også! I disse eksamenstider er det fint å ha noe digg å se fram til, og derfor arrangerer vi Fun In The Sun! Den 16. juni fra klokka 12 og utover samles vi på kjemiplenen og koser oss i sola med slush, slip n’ slide, volleyball og annen sommermoro. Vi stiller med kullgrill, og du må bare stille med godt humør, noe å slenge på grillen og eventuelle forfriskninger. Obs! datoen er proporsjonal med været og kan endre seg deretter.

Here comes the sun, doo doo doo doo
here comes the sun and i say
it's all right. -George Harrison

Gleder du deg til sommeren? Det gjør vi i Menageriet også!

Obs! datoen er proporsjonal med været og kan endre seg deretter.

Publisert 4. juni 2018 17:39 - Sist endret 4. juni 2018 17:39