NTL-dagen 1. november

Tirsdag 1. november var det hele 69 år siden NTL ble etablert. NTL UiO feiret NTL-dagen med morgenaksjon og åpent møte.

UiO-ansatte på vei til jobb både på Blindern, i sentrum og på Odontologisk fakultet ble møtt av blide NTL-tillitsvalgte under årets NTL-dag.

Med kilovis av gode epler fra Telemark, NTL-reflekser og informasjonsbrosjyrer minnet NTL UiO-tillitsvalgte studenter og ansatte rundt om på Blindern, i sentrum og på Odontologisk fakultet om viktigheten av å fagorganisere seg.

Senere samme dag ble det arrangert et åpent møte om NTL UiO og verving, hvor de fremmøtte fikk anledning til å lære mer om hvem NTL UiO organiserer og hva foreninga jobber for og med ved Universitetet i Oslo, samt innhente seg noen praktiske vervetips slik at man er rustet til høstens vervekampanje, som løper frem til 1. desember.

Se bilder fra årets NTL-dag her:

Organisasjonssekretær Katja med nærmere hundre kilo epler og informasjonsmateriell klar til utdeling til UiOs ansatte.
Blide tillitsvalgte og god stemning under morgenaksjon.

Leder for NTL UiO Ellen Dalen innledet om NTL UiO.
Organisasjonssekretær i NTL Eddie Ingebrigtsen informerte om medlemsfordeler i LO Favør, LOs relevans for sektoren og tips og triks til vervingen.
Publisert 4. nov. 2016 12:30