Kontakt

Tlf sentralbord: 22 84 29 50
Adresse: Skippergata 23, 0154 Oslo
E-post: post-mottak@jurk.no 
Vi gjør oppmerksom på at vi ikke tar imot saker per e-post. Se under for informasjon om sted og tid for mottak av nye saker.

Åpningstider for nye henvendelser på telefonen og personlig oppmøte fra uke 24 til 27 og 31 (stengt fra uke 28 til 30):

Mandager og onsdager fra kl 10.00 til 14.00.

Åpningstider for nye henvendelser på telefonen:

Mandager og onsdager fra kl 10.00 til 14.00.

Åpningstider for nye henvendelser på personlig oppmøte:

Mandager og onsdager fra kl 10.00 til 14.00.

Åpningstider når du allerde har en sak hos oss:

Mandag til torsdag kl. 09.00 - 15.00.

Send oss din sak elektronisk:

Du kan også kontakte oss her Send oss din sak på  Når vi har mottatt din sak, vil en saksbehandlere ta kontakt med deg i kontortiden vår.

Du kan sende oss saken din per post:

Adressen vår er: JURK, Skippergata 23, 0154 Oslo.

Tilleggsinformasjon

Vi besvarer dessverre ikke juridiske henvendelser per e-post.
JURK gjør oppmerksom på at vi behandler alle saker skriftlig og saksbehandlingstiden er på tre uker.

Du kan ringe oss på telefon 22 84 29 50 eller komme innom på kontoret Skippergata 23.

Viktig!

Øverst finner du et skriv med klientkontrakt hos JURK. Hvis du lurer på om du kan få hjelp fra oss og om hva vi kan hjelpe deg med, kan du lese denne.

Øverst finner du også en personvernerklæring. Her kan du lese litt om hvordan JURK behandler informasjonen du gir til oss, og om hvilke rettigheter du har når vi lagrer informasjon om deg i forbindelse med at vi hjelper deg med en sak.

Administrasjonen:

Leder: Petrine Iversen
Mobil: 
E-post: leder@jurk.no

Fagrådgiver: Åsne Solberg
Mobil: 400 58 066
E-post: fagradgiver@jurk.no

Dersom det gjelder en sak hos oss, må du kontakte sentralbordet.
Fagrådgiver og daglig leder jobber ikke med saksbehandling.

Publisert 25. feb. 2019 16:54 - Sist endret 26. juni 2024 12:37