Referat HS møte

2. Godkjenning av dagsorden: godkjent

3. Godkjenning av referat: godkjent

2. Covid

1. Ikke forandret seg mye for oss. Nye endringer informeres om 27. mai.

2. Oslo får flere vaksiner <3 Vi blir likestilt med aldersgruppen 40-44 år.

3. Arrangementer fremover

1. Arr

1. Quiz med Iver i dag. Streames fra RF.

2. Anna har ansvar for Eurovision. Bra kommunikasjon med Regi. Blir innsendingsskjema for svar og for bilder. Liana har quizen ferdig. Blir kostymekonkurranse som Blæst skal blæste om. Vinneren av kostymekonkurransen får bildet postet på våre sosiale medier.

3. Vil få til internarrangement på lørdagen når finalen med Eurovision går. Få til bingo og digitalt samvær. Formann hører med internansvarlige. Blæst lager Facebook-arrangement for interne.

4. KS tar lunsjer kommende uke <3 KM tar opp med KS om de har muligheter til å fortsette med lunsj etter hvert som eksamenstiden kommer.

5. Dorthea har ansvar for Pre-Pride i juni.

2. Fag

1. Arrangement med DNS. Dorthea har fikset en person til debatten. DNS prøver å booke en person og Dorthea skal booke en person til. Arrangementet er 10. juni og streames fra Chateau Neuf. DNS lager arrangement på sosiale medier med RF som medarrangør. RF blæster dette arrangementet.

4. Oppfølginger

1. Epost

1. Har fått tre e-poster. Nummer 1: DNS har invitert oss til grisefest. Må svare for å få plasser. Dyttes videre til neste HS.

2. Nummer 2: Geo vil booke kjelleren i fadderuken. Kommende kjellermester tar kontakt med dem.

3. Nummer 3: MNKOM4000 vil ha en liten formidlingsfestival torsdag 03. juni. Ønsker å sette opp en scene med partytelt utendørs + grill. Hvis Oslo holder regelen om maks 10 personer, deler de arrangementet inn i 3 bolker, med 10 deltakere per bolk. Ideene strider med nåværende kommunale retningslinjer. Tas videre med kjellermester.

5. Psildefrokost

1. Alt er i rute. Fikset video av at formenn bader på Majorstuen.

6. Evt

Publisert 17. juni 2021 12:41 - Sist endret 17. juni 2021 12:41