Publisert 18. des. 2008 11:41

På vegne av Hans Majestet Mastodonten ønsker vi spre det glade budskap om Mastodontballet som vil finne sted på Oslo Militære Samfund lørdag 14.mars 2009.

Publisert 26. nov. 2008 22:40

Husk generalforsamlingen torsdag 27 november kl:16.30 i store auditorium på. Her vil alle OF-medlemmer kunne stemme på nytt OF-styre og stille til valg selv. Det vil i tillegg bli servering av pizza.

Publisert 24. nov. 2008 18:45

Behandling av periodontitt viser bedre resultat for ikke-røykere enn for røykere viser en ny rapport. Helsedirektoratet ønsker at tannhelsetjenesten skal engasjere seg mer for røykeslutt.

Publisert 24. okt. 2008 16:10

Et samlet universitetsstyre gir Det medisinske fakultet rett i at odontologiutdanningen er Universitetets ansvar, og spytter inn ti millioner ekstra i fakultetsøkonomien.

Publisert 30. sep. 2008 21:52

Pengelense studenter utsetter tannlegebesøket i det lengste, når de må betale for behandlingen selv. Dermed blir et lite hull fort til en rotfylling, ifølge Tannlegeforeningen

Publisert 12. sep. 2008 19:05

Arbeidstilsynet pålegger Institutt for klinisk odontologi å kartlegge forhold som kan føre til åpen eller skjult trakassering. Det skjer etter at hovedverneombud Mette Børing ved UiO varslet om alvorlig mobbing av en ansatt på instituttet.

Publisert 28. aug. 2008 16:29

Tannlege- og tannpleierstudentene ved Universitetet i Oslo risikerer å miste arbeidslivspraksisen fordi universitetet skal spare penger.

Publisert 28. aug. 2008 16:19

Og tunga blir til en mus. TUNGA KONTROLLERER ALLEREDE tale, er sentral i kyssing og svelging, og fører dessuten konstant krig mot bakterier. Nå håper vitenskapsfolk å gi muskelen enda en ny egenskap. De vil gjøre tunga om til en innretning som kan kontrollere elektroniske innretninger

Publisert 11. aug. 2008 18:44

Dersom du leser dette er du flink pygh og har klikket deg inn på rett nettside. Her kan du blant annet se bilder og ikke minst følge med på hva som skjer på studiet ditt. Vi ønsker dere hjertelig velkommen og håper dere vil være med på alt det morsomme som skjer fremover!

Publisert 22. juni 2008 21:03

Ja nå er endelig eksamen overstått og sommerferie står for tur! OF siden vil med det ikke være like oppdatert som den er til vanlig, men dere kan glede dere til noen fine bilder fra årets sommerfest på Myra som vil komme om litt (må bare puste litt ut etter et hardt eksamenskjør...). Vi i OF håper at folket har kost seg dette året og ønsker alle en utrolig flott,minnerik og solfylt sommer! Ses til høsten!