Vi markerer renholdernes dag 15. juni

I dag, 15. juni, markerer fagorganiserte over hele verden Renholdernes dag. NTL vil takke renholderne for den viktige jobben dere gjør!

Renholdere demonstrerer mot konkurranseutsetting utenfor Forsvarsdepartementet på den internasjonale dagen for renholdere 15. juni 2015. Foto: NTL

Den internasjonale dagen for renholdere markeres foran Stortinget kl. 16:30-18:00. Det vil bli appeller fra fagbevegelsen og tillitsvalgte i renholdsbransjen, og fra politiske partier. NTL vil delta på markeringen med fane, og 1. nestleder i NTL Kjersti Barsok er blant appellantene. NTL UiO oppfordrer våre medlemmer til å møte opp og vise at kravene om gode lønns- og arbeidsvilkår for renholderne er et krav alle arbeidstakere støtter opp under!

Se mer informasjon om markeringen på facebook:

Vår evne til å slåss for gode lønns- og arbeidsvilkår er avhengig av at vi har mange medlemmer. NTL UiO vil derfor gi en ekstra vervepremie til alle som verver et nytt medlem denne dagen (i tillegg til vervepremiene du får fra forbundet om du verver nye medlemmer: https://www.ntl.no/medlemskap/verv-og-vinn?p_dimension_id=77451).

Meld fra til oss på kontor@ntl.uio.no dersom du verver et nytt medlem i løpet av dagen, så vil en hyggelig liten overraskelse dukke opp i internposten.

Publisert 15. juni 2017 09:34 - Sist endret 15. juni 2017 13:02