NTL UiO julekalender 2013

NTL UiO kjører også i år i gang vår (snart) tradisjonsrike julekalender!

Her finner du årets julekalender! Frem til tirsdag 3. desember er det mulig å levere svar for 1. og 2. desember. Ved hjelp av tilfeldighetsgenerator (www.random.org) trekker vi en vinner blant de som har sendt inn rett svar hver dag. De som vinner vil bli tilskrevet.

Kun ansatte ved UiO kan delta.

Lykke til, og ha en fin adventstid!

OVERSIKT OVER VINNERE

Alle vinnere blir tilskrevet og får tilsendt premie i posten.

Dag 1: Vinner er Venke Jenssen som svarte som rett er at NTL organiserte professorer har samme lønns om andre professorer, altså "på snittet".

Dag 2: Vinner er Astrid Müller, som svarte Lik lønn for likt arbeid er grunnpillaren i NTLs lønnspolitikk.

Dag 3: Vinner er Guri Vestad som visste at universitetslektorer organisert i NTL har over to lønnstrinn mer i snitt enn sine kolleger.

Dag 4: Vinner er Beatrice Halsaa, som vet at NTL verdsetter et demokratisk samfunn.

Dag 5: Vinner er Kirsti Mortensen, som svarte visste at ca. 85 personer har verv for NTL ved UiO.

Dag 6: Vinner er Anne-Brit Strandset, som visste at du vinner Porselensknivsett for å verve to personer.

Dag 7: Vinner er Kirsten Al-Araki som viste at Salongorkesteret har sterke forbindelser til NTL Sentralforvaltningen.

Dag 8: Vinner er Gisle Hannemyr. NTL UiO antar, i likhet med Gisle, at elefanter ikke kan hoppe. Motbevis det gjerne!

Dag 9: Vinner er Thomas Sandvik, som den ringrev han er, visste at kona til Pondus heter Beate.

Dag 10: Vinner er Roy Falleth, som leste lurespørsmålet riktig: En norsk kvinne har i gjennomsnitt 83 (,4) fødselsdager før hun takker for seg.

Dag 11: Vinner er Manhar Hermansen.

Dag 12: Vinner er Estephan Zouain, korrekt svar er Lech Wałęsa, og det visste alle!

Dag 13: Vinner er Thomas Berg og korrekt svar er Bruce Springsteen, og det visste også alle!

Dag 14: Vinner er Stein-Eirik Lund, og korrekt svar er NTL-skolen trinn III.

Dag 15: Ingen fant veien til NTLs julekalender denne søndagen.

Dag 16: Vinner er Marte Holhjem, og korrekt svar er NTL Nordland Nord D11, som er Norske Trekkspilleres Landsforbunds avdeling i Nordland.

Dag 17: Vinner er Camilla Rake. Rett svar er at du som ansatt tjenestemann sammenhengene gjennom to år har 6 måneders oppsigelse. Dersom man selv sier opp jobben er det 3 måneder.

Dag 18: Vinner er Svein-Erling Lor. Rett svar er 1899.

Dag 19: Vinner er Nina Kulsrud. Kommunardene var de som forsvarte Pariserkommunen av 1871.

Publisert 2. des. 2013 12:44 - Sist endret 24. mars 2024 06:25