Referat HS Møte 14.10.20

2. Godkjenning av referat: Godkjent

3. Godkjenning av dagsorden: Godkjent

2. Korona

1. oslo kommune med nye tiltak, ingenting å forholde seg til enda grunnet raske endringer. Vi MÅ bli strengere på 1 meter, OGSÅ i kafe.

2. Det vil komme endringer i kafeen noe fortløpende, mht smittevern.

3. Arr fremover,

1. Vi burde se om ting er hensiktsmessig, evt om arrangementene kan gjennomføres koronnavenlig.

2.  MNNM

1. Burde eventuelt droppes, men dersom dette skal droppes burde også real frokost muligens ikke holdes. Dersom MNNM så burde dette vurderes når datoen nærmer seg.

3. Høstpøse

1. Vips er oppe for høstpølse, folk har meldt seg på. Det ble diskutert om det kanskje burde avlyses om korona situasjonen blir verre. Vi tar endelig avgjørelse på neste møte.

2. Burde vi søke om skjenkebevilgning, ikke gjort tidligere, men burde vurderes. Videre siden vi prøver å hyre inn folk så burde det skje snarest, slik at vi får funker.

4. Fredagspub

1. Dersom man ikke kan oppfylle korona reglene uten at det går utover antall gjester så må vi kanskje vurdere om Fredagspub burde holdes. Et alternativ er intern-fredag, der vi har åpent for interne. Dette skal videre diskuteres med KS.

4. Evt ny nedstengning

1. Slik det står pr dags dato er det en mulighet for at UiO kan stenge. Derfor burde kanskje HS sette seg ned for å lage en liten plan, i tilfelle dette skulle skje.

2. Det ble også diskutert at eventuelle aktiviteter kan holdes av alle med et høyere verv. Eller at de forskjellige gruppene arrangerer aktiviteter for interne.

5. Dansegulv

1. RF har fått svar fra Knut Mørken :D

2. RF har hatt en befaring med EA, Ea har lukket saken, de er ikke ferdig, men de har ikke formidlet dette til oss. Videre skal EA vaske Hilbert. RF og EA har konkludert med at alt skal sendes skriftlig. Vi skal installere en plate over veggen ved sjakt-nødutgangen. Men KM har overbevist han om at en estetisk hylle også skal installeres.

6. Evaluering internfest

1. Forrige internfest hadde et lite, men hyggelig oppmøte.

2. Neste internfest skal holdes av Ada og Iver, festen skal være den 21.11.

7. Ymse

1. Nostra

1. EA har kalt inn til møte, innkalling og annet var litt finurlig. Det kommer en oppdatering av saluttkurs samt andre elementer.

2. Biørnegildet

1. Valg på genfors. Det ble diskutert at biørnegildet vervene burde bli tilrettelagt for nye interne, dette er en god mulighet for nye interne til å komme inn i Realistforeningen. Vi burde også presentere biørnegildet på en god måte.

Publisert 16. nov. 2020 18:30 - Sist endret 16. nov. 2020 18:30