Referat HS-Møte 22.05.19

1. Gai, gar, gad

3x. godkjent Referat godkjent med korrrektur

1. Junebord

Vi må planlegge junebord og hvordan vi gjør det. Vi kan bruke resten av internfestbudsjettet på tilbehør og liknende, dermed lar vi folk ta med egen mat. Vi lar også folk ta med egen drikke, dette kommer også til å moderere alkoholmengden. Junebordet er 15. juni og Jan Ole ordner påmelding.

1. Psildefrokost

Psildefrokost ble gjennomført, og det var betraktelig funkemangel. Arr ønsker at dette ikke er et arrangement i regi av arr gruppen og burde overføres til av og påtroppende HS. Det er en fest med mye å gjøre, og det er ikke motiverende for nye frivillige å jobbe slike kvelder. Det er ikke tilstrekkelig å være 3 stk på psildefrokost. Det er enighet blant HS om at det er mye å gjøre og at det burde gjøres endringer. Skift virker som er beste mulige

1. Ekstraordinært Genfors

Vi må ha ekstraordinært generalforsamling, det virker som om vi har noen til å de manglende vervene. Det virker som om det beste er å holde datoen til 7. juni. Det vedtas ekstraordinært generalforsamling 7. juni på unionsoppløsningsdagen.

1. Ymse

ØU trenger hjelp med MVA rapporten, Ingrid, Aksel og Are sier de kan hjelpe til, hvorav de har eksamen før rapporten skal inn. Det er enkelt mekanisk arbeid, som ikke er komplisert.

Publisert 29. mai 2019 17:08 - Sist endret 29. mai 2019 17:08