Referat HS-møte 10.11.15

Sted: Kjelleren
Tid: 17:00

1 GAI/GAR/GAD

Atle, Kate, Eivind og Oda får talerett.

Godkjennelse av innkalling.

Godkjennelse av referat. Med endring av ett vedtak.

Godkjennelse av dagsorden. Med endring av sted til kjelleren.

2 Oppdatering grupper

Formann: Jobber med utvidet førstehjelp- og situasjonsbehandlingskurs med fakultetet og sio foreninger. Søke midler fra kulturstyret. Jobber med Cosa Nostra som et bedre verktøy for kommunikasjon mellom foreningene. Har vært på foreningslederkonferanse. Skal kontakte tidligere arrsjef angående erfaringsoverføring.

ØU: Opprydding i tidligere regnskap. Henger litt etter på sending av fakturaer, men dette gjøres på mandag. Skal ha opplæring med Hanne.

Regi: Betaler ut lønn for SPF i morgen. Skal henge opp ledstrips på dansegulvet . Har vært noe delay i overlapp mellom tidligere regiforfører og nåværende, men dette fikses nå. Er i gang med Las Vegas. Ser på verv til kommende registyre. Max er lagt inn på regilista. Er allerede i gang med erfaringsoverføring. Blir med og hjelper til etter Gildet, og fortsetter i regi etter det.

Arr: Las Vegas er i gang. Har møte med opplæring av frivillige i morgen. Atle tar overordnet ansvar for gruppen ut semesteret. Han møter på HS-møter. Har arrangert arr-vorse før internfesten.

Fag: Kommer en del arrangementer fremover. Tverrologen neste uke, har avtalt to Pub m/professor. Panikkhjelp i dag og Realfrokost på torsdag. Må finne ut når det er lurt å arrangere matnatnattmat.

Blæst: Sliter litt med ursus minor på facebook. Ble blokkert og antatt datamaskin, men fungerer bra igjen nå. Virker som om vi har plakatmakere til våren. Har fått kode for å printeut plakater på Villa

Eika. Er i gang med erfaringsoverføring. Ida er stifmeister neste semester. Vurderer om det er lurt å bestille opp plakater i A2/A3 til større arrangementer? Skal man flytte Husbjørnen til fag? Hører mer naturlig til fag. Dette må gjøres via generaforsamling. En idé å premiere beste artikkel i semesteret? Diskuteres frem og tilbake. Skal

dele ideen med redaktøren. Publisere artikler fra MNKOM? Tar dette med redaktøren. Vi må oppdaterer roll upen. Er i gang med ny infoplakat om foreningen. Trenger en ny kaféplakat. Vi må sjekke om vi har en bukk på anti. Spørre teknisk om vi kan låne.

Vakt: Intet å melde.

Sekretær: Har vært på foreningsederkonferanse. Starter erfaringsoverføring på torsdag.

Kafé: Planer for erfaringsoverføring er i gang. Nye kafésjef har en del nye ambisjoner.

Internansvarlige: Ser etter dato for Ringenes Herre maraton. Ønsker å arrangere utflukt til skøytebane.

3 Arr

Se punkt over.

4 Eventuelt

4.1 Omgjøring av formuleringen av vedtak fra forrige møte.

Hovedstyret vedtar utestengelse av en ekstern på livstid fra å inneha funksjonær- og ansvarsverv. Utdypende begrunnelse er oversendt den eksterne. Kan etterspørres ved spesielt behov.

Publisert 21. nov. 2015 00:32 - Sist endret 21. nov. 2015 00:32