HS-møte 09.04.2015

Dato: Torsdag 9. april

Tid: kl 17:15

Sted: Kontoret. Rom 120 VB.

1. GAI/GAD/GAR

Innkalling godkjent.

Dagsorden godkjent.

Referat godkjent.

2. Oppdateringer fra styrene

2.1 Økonomi: fører bilag som vanlig. Funkene er blitt veldig flinke.

Klager på henvendelsen fra skatteetaten.

2.2 Arr: Alt går bra med superduper, har hatt workshop og alt går foreløpig etter planen. Funker og arrmestere er kjempeflinke! Har stilt opp egenandelen på hyttetur og den er fullbooka. Innhandling til hyttetur er under planlegging.

2.3 KS: Har gått tom for pale ale. Ting er ellers i rute og ser greit ut.

2.4 Fag: Har ikke skjedd noe nytt, men er mye planlegging siden det er mange arrangementer fremover. Jobber med å få ting på plass med de andre gruppene.

2.5 Blæst: Har kontroll. Blæsting til superduper er oppe. Plakatopphengerne har vært eksepsjonelt flinke.

2.6 Regi: Mer å gjøre enn det er folk men håper det går. Spritbar er planlagt for i morgen.

2.7 Sekretær: Jobber med nøkkellister og gull og sølvkort. Ingenting spesielt å melde fra de internansvarlige.

2.8 Formann: Jobber med UiO sommerfest. Vi må få frivillige til å stille til jobbing. Minne på at man slipper egenandel på junebordet. Har ellers jobbet med STIF. RF fikk 40 000 innvilget fra kulturstyret!! Skal også søke midler til semesterstart. Ønsker å søke om aktivitetsmidler til ny projektor.

3. Generalforsamling

Alle styrene må skrive semesterberetning!

Har fått inn masse lovendringsforslag.

Husk at semesterberetninger og andre papirer skal printes. Jeanette kan printe den 14.

4. EDB

Stiller ikke forslag om å bli gruppe denne generalforsamlingen og fortsetter dermed som utvalg. Første fokus er medlemsskapsdatabase. Jobber også med muligheten om å selge medlemsskap for kommende semester. Kommer til å informere HS om prosjekter . Vil samarbeide om blæst om forbedring av nettsiden.

5.1 Ballinvites

Vi har fått ballinvitasjon fra to foreninger lørdag 18. april. Dette er samtidig med hytteturen. Jeanette sender ut invitasjonen.

5.2 Bannere

Forslag til nye bannere er sendt ut. Alle må se på de og gi tilbakemeldinger.

5.3 Personalansvar

Minner alle om at vi har personalansvar for mellomledere. Viktig å minne disse på at de har ansvar for sine funksjonærer. Dette skaper engasjement, tilhørighet og motivasjon.

Publisert 28. apr. 2015 22:14 - Sist endret 5. mai 2015 13:45