HS-møte 23.10.2014

Til stede: Alex, Khoa, Olav, Peter, Pål, Atle og Ingvild

1. Gai/Gad/Gar - ok :)

2. Oppdateringer
Ingvild har ikke gjort noe særlig.
Peter har mast på Medicinerforeningen som skylder oss penger. Han har også fikset moms.
Pål: det er panikkhjelp på tirsdag (kan hende dato byttes pga for lenge til innlevering av oblig) og kanskje en bed.pres neste måned.
Atle: battle of the bands må avlyses pga vi ikke rekker å finne nok band. Det kan hende det blir konsert eller vi utsetter battle of the bands istedet. Regi er informert.
Khoa: Ølsmaking gikk bra, det var tilogmed ryddig. Alt ser ut til å gå fint. Skal ta kontakt med ringnes for å kanskje skifte slange.

3. Realfagsdag 14.11
Biblioteket arrangerer fest for alle ansatte på MN-fakultetet. De håper på ca 500 påmeldte og vil at vi skal fikse alt innen kl. 15.00. Det er også fredagspub den dagen og vi tenker å separere gjestene på de forskjellige arrangementene. Khoa og Alex skal ha et møte med biblioteket/noen. De vil gjerne ha åpent til 03.00. Det blir veldig mye jobb for oss. Eivind jobber med å planlegge hvordan vi skal holde festdeltagere og fredagspub-gjestene greit adskilt. Vi regner ikke med at bemanning blir et problem siden det er lønnet, så lenge vi får ting på plass raskt.

4. Datoer fremover
Høstpølse 25. oktober
Realfrokost 25. november
Internfest 15. november - Ingvild skal være høyreliberalt HS-medlem i videosnutter. Det trengs også flere, Jonathan & co fikser. Vi trenger noen som kan noe om videoredigering, Olav skal spørre folk i Blæst.

5. Hyttetur
Den gikk vel fint. Folk hadde det fint. Alex hadde hjemmeeksamen så han ble ikke med. Khoa glemte cava'en, men Thomas og CM syklet inn og hentet. Vi hadde mer enn nok mat, hytta ble ryddet. KM-middagen var helt fantastisk superawesome. Vi må sannsynligvis øke prisen neste semester.

6. Høstpølsefest
Alt er på plass; telere, toastmaster, mat er kjøpt inn. Det er fortsatt plass og folk kan betale i døra. Vi må ha ekstra vakt men tror det går bra med den ekstra utgiften. Atle er flink, Arr er flinke <3 Vi har utvidet opphold.

7. Oktoberfest
Atle tror det var veldig god stemning, han lagde i alle fall god stemning med dirndl. Musikken var alt for høy og vi fikk mange klager.

8. Eventuelt
- Alex skal holde quiz som straff for at laget hans har vunnet for mye i det siste.
- Vi skal begynne med matsortering.
- Kanelboller - Peter har tatt med kanelboller som vi spiser. Vi er glade.
Publisert 3. des. 2014 19:40