HS-møte 17. september

Tl stede: Khoa, Christian-Magnus, Peter, Alexander, Olav, Pål, Ingvild og Atle.

1. Gai, gad, gar
Godkjenner innkalling, godkjenner dagsorden, godkjenner referatet

​2. Oppdateringer
Ingvild har fått tilbake energien sin og er i gang med å gjøre alt hun burde gjort for 2 uker siden <3
Peter er for sen og må lage kake <3
Vi har ikke kaffe...
Arr: ØU må sende mail til MN-studieinfo angående internasjonal grilling (Atle sender mail til Peter om det). Høstpølse; vi har fått kjemikantina (endelig), og må ha ekstra vakter, vi må øke prisen litt for å dekke kostnaden. Vi skal ha arrmiddag neste uke. Hvem vil ha poster på hytteturen? Alle må si ifra til Khoa i god tid for å få sprit til posten. Atle har begynt på hvitebok! Det må tas z-rapport når terminalen flyttes fra døra! Casa Murilo vil gjerne ha en litt større konsert på slutten av kvelden hos oss, men Regi har ikke kapasitet til å fikse så det må bli aukustisk. De vil gjerne at vi blæster om det.
Økonomi: Vi har mer i overskudd ifølge regnskapet enn vi faktisk har. Vi har solgt vesentlig mer mat, øl og kaffe.

3. ​​De neste internfestene
Førstkommende: Hvem skal vi spørre? Kafeen kan gjøre det som en sosial greie? Vi spør eller finner noen andre i løpet av uka.

Børsinternfest: Khoa har snakket med de som skal holde (Jonathan F, Emil, Eigil, Grutle). De skal vise noe på storskjerm, det skal skje mye i løpet av kvelden. Bemanning i baren. De har alt begynt planleggingen og vi trenger ikke bekymre oss. Dersom noen kan videoredigering er det kult (Olav spør Blæst).

4. ​​Gallaer​
Vi har fått invitasjoner. Juss: ingen gikk, det var for dyrt. Neuf og Cyb har samtidig som hytteturen så vet ikke om noen drar fra oss.

5. Las Vegas
Gulvvaskemaskinen fungerer, det er bra. Det er kursing på gang rundt oss, og ett stykk småstresset arrmester tyder på at ting vil gå bra.

6. Bibliotekslunsj

Vi skal snakke med biblioteket. Det blir kos.

​7. Eventuelt​
a) BARF spør om de kan få noen fat, foreløpig bruker de sine egne. De kan få 2-3 stykker, khoa ber om at de sender en forespørsel til HS med presisering av hva og hvor mye det koster.

b) Vakt-gruppa og SM'er skal få nye t-skjorter.

Publisert 23. sep. 2014 19:39 - Sist endret 23. sep. 2014 19:39