MEDLEMSSKAP I ODONTOLOGFORENINGEN

Bli medlem! Det er aldri for sent for å bli medlem av dette gode selskap; så gamle så vel som nye studenter ønskes velkommen. Meld deg inn i OF og dra nytte av fordelene som følger med: - ditt eget eksemplar av Tidens Tann som kommer ut 4x i året - billigere eller gratis transport til ulike arrangementer (Geilo, OL, skidag ++) - 10-15% redusert pris hos Oslo Sportslager (20% KUN noen handlekvelder) - Odontologen (vår egen oversikt over studentene) - tannklistremerke til å ha på studentkortet og sist men ikke minst mulighet til å engasjere deg i det sosiale på studiet!
Medlemskap for hele studietiden koster 400 kr for tannlegestudenter og 300 for tannpleierstudenter. Pengene betales inn på kontonr 6028 05 10230
HUSK Å SKRIVE NAVN OG KULL I BETALINGSINFORMASJONEN
mvh, Helene Bye Nordbæk, hovedkasserer.

.

Publisert 14. feb. 2008 23:02 - Sist endret 12. jan. 2009 15:24