Edel er sola vår

NAMSOS: Høgskolens kantine i Namsos er Norges beste, hevder studentsamskipnaden i Nord-Trøndelag. Det skyldes ikke minst kantinebestyrer Edel Gravseth.

Jeg trives så godt, har godt humør og er så "besætt" glad i å snakke med folk sier Edel Gravseth, kantinebestyrer.

En læringsmiljøundersøkelse ved Høgskolen i Nord-Trøndelag viser at ni av ti studenter er svært godt fornøyd med kvaliteten på kantina ved Høgskolen i Namsos. Den er Norges beste, hevder de.
Kantina er godt utstyrt med nytt kjøkken og hjemmetrivelig interiør. To hundre sitteplasser med gode stoffstoler og et rent og lyst miljø, skaper en lun atmosfære. Og kommer du til disken og møter kantinebestyrer Edel Gravseth, så blir du også i godt humør.

Publisert 11. jan. 2005 23:20 - Sist endret 12. jan. 2009 15:20