Verv et medlem til NTL UiO og du kan vinne et reisegavekort!

Tid:Verv et medlem til NTL UiO og du kan vinne et reisegavekort! 6. jan. 2014 - 14. mar. 2014

Verv en kollega og du er med i trekningen av et reisegavekort på 5000 kroner. Hvert nye medlem du verver, gir deg ett lodd!

NTL har mange fine premier for deg som klarer å verve kollegaer og studenter! Verver du flere kan du sikre deg ullpledd, verktøykasse og kanskje en iPad. Nå har NTL-medlemmer på UiO muligheten til å vinne et reisegavekort!

Vervepremiene våre er fine, men argumentene for å styrke NTL på Universitetet i Oslo er langt bedre.

Som medlem av NTL får man:

• en solid fagforening i ryggen
• bistand i små og store saker som gjelder lover og regler på arbeidsplassen
• dyktige tillitsvalgte på alle nivåer som jobber for dine lønnsvilkår og arbeidsbetingelser
• gratis kurs og konferanser, og andre sosiale aktiviteter
• utdanningsstipend fra LO Stat
• tilgang på erfarne og dyktige arbeidsrettsadvokater gjennom LO
• NTL-magasinet og vårt lokale medlemsblad NY GIV
• markedets rimeligste og beste innboforsikring, og andre gunstige medlemsfordeler gjennom LO Favør

Fristen for å bli med i trekningen er 14. mars - selve trekningen finner sted på medlemsfest på Josefine fredag 28. mars.

Innmeldingsskjema finner du her! Eller kontakt NTL UiO på kontor@ntl.uio.no for å melde inn flere medlemmer!

Du finner flere gode argumenter for å melde seg inn i NTL UiO på våre nettsider!

Verv en venn og gjør NTL UiO enda mer slagkraftig!

Publisert 6. jan. 2014 12:45 - Sist endret 24. mars 2024 06:56