NTL Ung-møte: Palestina og delegatvalg

Vi har invitert Faglig utvalg i Palestinakomiteen til å innlede om fagbevegelsens støtte til Palestina, og vi skal velge representanter til NTL Ung-konferansen.

Petter Thoresen og Baard Thorkildssen fra Faglig utvalg i Palestinakomiteen er invitert til å snakke om hvor fagbevegelsens støtte til Palestina har kommet fra, og hvordan man jobber i dag. Det ble omtalt som historisk da LO vedtok en uttalelse om internasjonal boikott av Israel på LO-kongressen i 2022. Hvordan kom man dit, og hva er veien videre?

Etterpå skal vi velge delegater til NTL Ung- konferansen. NTL Ung er for alle NTL-medlemmer under 35 år, enten du er student eller arbeidstaker. Den arrangeres 6.-8. mars på Sundvolden hotel. Det er debatter, faglige innledninger og sosiale aktiviteter. På konferansen vedtas NTL Ungs politiske plattform og NTL Ungs styre og ledelse velges.

NTL UiO skal sende 5 representanter med 2 vara til konferansen. Du får fri med lønn for å delta. Reise og opphold dekkes av NTL. Vi velger representantene på møtet. Vil du representere NTL UiO på NTL-konferansen? Send oss en e-post til kontor@ntl.uio.no før møtet.

Velkommen!

Publisert 23. jan. 2024 10:55 - Sist endret 23. mars 2024 10:44