Publisert 18. juli 2011 13:05

Martin Walderhaug fra Bergen Katedralskole tok i dag bronsemedalje i den internasjonale finalen i Ankara!

Publisert 3. apr. 2011 17:50

De fire som skal representere Norge i den internasjonale kjemiolympiadefinalen er Martin Helsø (Valler vgs), Martin Walderhaug (Bergen Katedralskole), Dagmar Hansen (Kongsbakken vgs) og Hanna Sandvoll Vassmyr (Heggen vgs). Fra Kjemiolympiaden deltar Henrik Sønsteby og Kristian Vestli som reiseledere (mentorer).

Publisert 23. mars 2011 23:28

21.-25. mars er det finaleuke i kjemiolympiaden på Kjemisk institutt i Oslo. De 16 elevene som gikk videre til den norske finalen i kjemiolympiaden deltar på et 5-dagers intensivkurs med avsluttende prøve siste dagen. De fire beste i finalen får tilbud om å dra til den internasjonale finalen.