Selgere til Julemarked 2018

Lørdag 24.November 2018 Kl 11.00 – 16.00 arrangeres det julemarked i Botanisk Hage. Alle selgere som ønsker å ha en plass på årets julemarked, må sende venneforeningen en spesifisert søknad i Mai.

Bildet er fra Julemarkedet i 2017.

Botanisk hages Venner arrangerer julemarkedet i Botanisk hage. Det er svært stor pågang for å få være med som selgere, men det er begrensninger i forhold til hvor stort markedet kan være.

Venneforeningen får henvendelser fra selgere nesten hele året, og særlig når markedet nærmer seg. Da er markedet som regel fulltegnet. Venneforeningen ønsker derfor at alle som søker om plass skal få beskjed så tidlig som mulig i 2018, enten de får plass eller ikke.

Søknadsperioden er fra og med 1.mai til og med 31.mai 2018

Søknadsperioden bekjentgjøres her på Venneforeningens hjemmeside og i Palmebladet som kommer ut i mars.

Alle søknader sendes til info@botaniskhagesvenner.no

Dette gjør det oversiktlig for julemarkedsansvarlige å registrere/besvare søknadene. Venneforeningen ønsker å ha et variert marked og ber om at alle eventuelle søkere opplyser om hva de vil selge. På bakgrunn av dette vil foreningen kunne vurdere produkter fra «veteraner» både med og uten medlemskap - og nye selgere – og sette sammen et godt tilbud til publikum.

Alle som søker innen fristen vil få beskjed i løpet av juni 2018.

Vi kan ikke love at alle søkere får plass.

Botanisk hages Venner

Publisert 16. jan. 2018 00:10 - Sist endret 4. apr. 2022 11:04