Arrang�rpresentasjon

runding ARRANGØRPRESENTASJON

Hvem er vi?

Denne liven arrangeres av URL, Universitetets rollespillforening, levende, som ble startet i 1995. Arrangørene har variabel fartstid i URL eller Legio·XV.
Alle arrangørene kan kontaktes på e-post.

Anne, Elin, Karoline og Even
Fra venstre: Anne, Elin, Even og Karoline. (Magnus var ikke tilstede da bildet ble tatt.)

Anne Innes

Anne er koordinator, og dessuten web-ansvarlig. Hun var med på å starte URL, og har vært aktiv siden. Fra 1996 var hun aktiv i Romerprosjektet (Legio·XV siden 1998). Arrangørerfaring fra Urlinns øy og Tamosernes flukt, dessuten grupperingsleder i Legio·XV ved flere anledninger, og prosjektleder for URL. Hun liker godt å stæsje. Planlagt rolle er britisk veteran.
I det virkelige liv er hun instituttkonsulent på Geografisk institutt på UiO.

Karoline Wästberg

Karoline er vår kostymeansvarlige. Hun har vært med i URL i noen år. Arrangørerfaring har hun fra Urlinns øy, og har dessuten ledet flere av URLs kostymeprosjekter. Nå skal hun også være med på å lage "verden" og roller, og hun skal selv spille brite.
Ellers går hun på skole, jobber og leker med den nye hundehvalpen sin.

Even Gillebo

Even er flink til å finne på plott og kan dessuten masse om romere. Han har vært aktiv i URL nesten like lenge som Anne. Han er også med i Legio·XV. Arrangørerfaring fra Urlinns øy han også. I rolle skal han være druide.
Når han ikke løper rundt i hvite gevanter leter han etter hydrolog-jobb og pusser opp leilighet.

Elin Enger

Elin er relativt ny i styret i URL, men hun har vært medlem i mange år. Hennes oppgaver her vil ha med britene å gjøre. Hun skal spille gammel kone(TM).
Om dagen er hun hovedfagsstudent i fysikk ved UiO.

Magnus Håkenstad

Magnus er ny i URL-sammenheng, men aktiv i Legio·XV. Han er opptatt av romersk historie, og kommer til å spille trakisk auxilia eller noe tilsvarende slaskete.
Bortsett fra det, går han på videregående.

Andre involverte

Kontaktpersoner, ressurspersoner etc