Referat fra medlemsmøte 8. januar

Tilstede: Anette, Lise, Martine, Rasmus, Herman. Referent: Lise

GAI GAD GAR

Generalforsamling våren 2008
Dato ble satt til 4. mars.
Vi trenger ny referent da nåværende referent skal ut i fødselspermisjon i slutten av april.
Rasmus og Maria er foreslått som kandidater. Rasmus har lang erfaring og Maria er ung og fremadstormende.

Arrangementsoversikt - andre foreninger
For at vi skal ha en viss oversikt over andre ting som kan være interessant for urlere i det kommende semesteret, har vi satt opp en liten liste:
-Arthedain skal en tur til London for å se LOTR-musical
-Arcon i juni/juli (tema Ithras by) Skal Url arrangere "Are you really going to carry all that?"
-OSFF (Tidligere Shadowcon) i juli/august
-ALEP (A long expected party) på Langøyene 7.-10. august

Anette tipset i tilegg om Discworld Convention (med Terry Pratchett!) i Birmingham 22.-25. august og Forodrims (Tolkienforening) Jubel i juni i Sverige.

Maria og Håvard planlegger dessuten Barghestens hode 2 i løpet av året.

Ares er på mandager (Høyskolen på Bislet), tirsdager (VB) og onsdager (Bjølsen studenhjem)

URL-arrangementer våren 2008
-LOTR-filmmaraton med Arthedain på dagtid lørdag 16. eller 23. februar. Vi skal forsøke å få lånt lille fysiske auditorium. URL skal kjøpe inn litt forfriskninger.
-Minilaiv med D&D-tema. Rasmus skal skrive ut noen karakterskjema. Vi skal reklamere for minilaiven på halvveiseksamen og på Ares
-Stofftur til Lena. Vi leier Hypermobilen til Hyperion og tar turen nordover. Lørdag 19 april ble foreslått
-Spontane sykvelder hos Anette eller på VB.
-Vi diskuterte muligheten for å bestille T-skjorter til medlemmene med URL-logo. Medlemmene oppfordres til å komme med forslag til utseende. (plassering av URL-logo og evt. annen dekorasjon. Vi ønsker at folk skal kunne bestille T-skjorte i ønsket farge (hvitt trykk) størrelse og snitt (gutt eller jente)
-Hyperion Oslo har årsmøte 23. januar. Sveinn drar som URL-representant.

Sjokolade
Sjokoladesmasjen var en eneste stor klump, så den skulle Sveinn ta med til butikken og bytte. I tilegg var det kjøpt inn en pose julegodter. (Marsipan og sjokolade)

Evt.
-Post: Purring på postboksen. Sveinn hadde ikke betalt regningen vi fikk i desember. Han lovet bot og bedring.

Neste møte blir tirsdag den 22. januar kl. 17:00

Av Lise