1999 vår

Arrangementer avholdt våren 1999

URL-møter er ikke tatt med i oversikten.

• Lørdag 28.mars kl 18:30:Teit vikingfilmkveld
    Visning av to usaklige men morsomme filmer om vikinger, nemlig Vikings og The Norsemen (i den rekkefølgen). Vikings er den med Kirk Douglas, og The Norsemen er den med Lee Majors (!) som har et toetasjes vikingskip og hvor alle vikingene har romerske rustninger (også kjent som "Den teite vikingfilmen"). Spørsmål om sted sendes url-liste@studorg.uio.no Det anbefales å ta med noe å drikke og litt godteri e.l.
  • Onsdag 15.april: Foredrag
  • Lørdag 18.april: B-film kveld
    Vi ser på dårlige B-filmer antagelig med Zombier eller noe sånt. Dette kommer sannsynligvis til å finne sted i Lille fysiske Auditorium. Nærmere informasjon kommer senere.
  • Onsdag 27.mai: Hurleturl
    Vi drar til Hurlen på Sognsvann og griller. URL stiller med grillsaker, krydder o.l. Du tar med deg grillmat (gjerne noe annet enn pølser) og bestikk.
  • Tirsdag 25. mai kl. 17:00: Grilling på Sognsvann/Hurletur hvis regn.
    Ta med kjøttlomser, drikke og skaffetøy. Ta også med noe å sitte på og varme klær. URL holder grill, kull og ketchup. Ellers: Vi tar _ikke_ værforbehold! Hvis du ikke vet hvor hURLen er kan du møte ved t-banen på Sognsvann kl 17:00.
  • Torsdag 27. mai: Tur til Skinnlåven,
    hvor de har alt i skinn og lær og alt verktøy som trengs for å bearbeide slikt. Oppmøte ved Fysikkbygningen kl 15:50. Vi har to biler, McURL-ere har førsteprioritet. Retur til Oslo etter 20.
Publisert 19. juni 2009 15:19 - Sist endret 29. nov. 2011 09:11