Oslo PsychScience - Part I

Vil du vite mer om hva slags forskning Psykologisk Institutt driver med? På under syv minutter forteller våre forskere deg hva de brenner for.

En kveld med korte presentasjoner blandet med god avslappet stemning. Her vil 8-10 forskere snakke om sin forskning i det renomert PechaKucha formatet, der de blir gitt 20 slides på 20 sekunder hver til å fortelle om sin forskning. Dette gir forskerne en streng ramme til å fortelle oss hva de brenner for i deres forskningshverdag. Kvelden vil være oppdelt i to omganger, første begynner kl. 19:00. Resten av kvelden kan tilbringes til å slappe av og ha det gøy.

Velkomstdrink til de første 70 oppmøtte.

Baren på Escape vil være åpen, slik at man kan nyte litt godt å drikke underveis. Baren har studentvennlige priser.

Vi har også eventet på facebook!

Bruno Laeng - Professor - Eyes of imagination

Susie Fu - Stipendiat - Bedring ved schizofreni

Athanasia Monika Mowinckel - Stipendiat - How did I get here?

Gro Hege Haraldsen Nordbye - StipendiatAnsvarets mange sider

Thomas Schubert/Beate Seibt - Førsteamanuensis -  Tittel ikke fastsatt

Ann-Marie de Lange-Glasø - Stipendiat - Håp for aldrende hjerner

Egil Nygaard - Postdoktor - Hvordan går det med ungdom som ble utsatt for blandingsmisbruk før de ble født?

Øystein Olav Skaar - Stipendiat - Rått og ærlig

“Powered by PechaKucha” events are one-off events that are separate from regular city-based PechaKucha Nights, and are usually held as part of festivals and conferences, but can also act as standalone events. These events include presentations that use the PechaKucha 20 images x 20 seconds format.
Find out more at PechaKucha.org.

Organizer

PsyDoc