Ønsker du å brygge din egen øl?

Etter en øl-kveld fra Menageriet, vil du kanskje få ideen om å brygge selv, men du har verken plass eller utsyr til å brygge. Menabrygg tilbyr alle medlemmer å låne sitt utstyr. Med lån av utstyr får man låne vår fantastiske 50L Speidel Braumeister og alt som skulle trenges for å få din malt til å bli velsmakende øl.

Hvis du i formodning skulle ønske å lage ditt eget øl, men ikke vet hva enn skal lage. Så har Menabrygg en Bryggmeister som kan hjelpe deg og din gruppe med å finne ut av alt som trengs for å lage ditt eventuelt første øl. Bryggmeister kan også være til hjelp under din første brygging for eventuelt råd og hjelp.

For å kunne låne utstyr må minst én i gruppa din ha vært med på et brygg sammen med Bryggmeister. Dette gjør vi for å sikre oss for at de vi låner utstyret til veit hvordan det brukes. Denne personen vil også ha ansvaret for at alt utstyret blir tatt vare på under leieavtalen.

Publisert 12. okt. 2016 17:37 - Sist endret 14. jan. 2020 15:00