Finaleuka 2015

23.-27. mars har det vært finaleuke i kjemiolympiaden på Kjemisk institutt i Oslo. De 16 elevene som gikk videre til den norske finalen i kjemiolympiaden har deltatt på et 5-dagers intensivkurs med avsluttende prøve siste dagen.

Deltagere i den norske finalen i Kjemi-OL 2015: 1. rekke fra venstre: Jögvan Helge Gardar (Elvebakken vgs.), Henrik Syversveen Lie (Nadderud vgs.),  Tor S. Haugland (Byåsen vgs.), Håkon Longva Korsvold (Lillehammer vgs.), Astri Grøtan Dahl (Fosen vgs.), Janne Graff Nesse (Elvebakken vgs.), Synne Fossøy (Dahlske vgs.), Simen Johansen (Nordkapp maritime fagskole og vgs.), 2. rekke fra venstre: Øystein Tormodsen Nygård (Skeisvang vgs.), Carmen Chen (Setesdal vgs., avd. Hornnes), Kristian Sørnes (Oslo Katedralskole), Frida Marie Viset (Trondheim Katedralskole), Peter Poleszynski Hoel (Valler vgs.), Sigurd Opdal Eidem (Valler vgs.), Håkon Flatval (Kristelig gymnasium), Vemund Falch (Trondheim Katedralskole).

Av Hans-Petter Hersleth
Publisert 29. mars 2015 00:18 - Sist endret 20. juli 2015 17:50