Finaleuka 2013

11.-15. mars er det finaleuke i kjemiolympiaden på Kjemisk institutt i Oslo. De 17 elevene som gikk videre til den norske finalen i kjemiolympiaden deltar på et 5-dagers intensivkurs med avsluttende prøve siste dagen. De fire beste i finalen får tilbud om å dra til den internasjonale finalen.

Bilder viser: Deltakere i den norske finalen i Kjemi-OL 2013:

1. rekke fra venstre: Sveinung Attestog (Setesdal vgs., avd. Hornnes), Sondre Bø Kongsgård (Sandsli vgs.), Eilind Karlsson (Akademiet vgs, Drammen), Petter Moseid (Setesdal vgs., avd. Hornnes) og liggende Tony Chen (Stavanger Katedralskole), 2. rekke fra venstre: Gard Rystad (Oslo Handelsgymnasium), Paul Thrane (Valler vgs.), Aros Barzenje (Fredrik II vgs.), Marianna Wrzos-Kaminska (Valler vgs.), Caroline Einen (Mandal vgs.), Henrik Svensson (Nesbru vgs.), Xiaotian Li (Berg vgs.), 3. rekke fra venstre: Thomas Reiersen (Mandal vgs.), Håkon Homme (Vennesla vgs.), Erlend Magnussen Fleisje (Fredrik II vgs.), Tuva Alseth Eikebrokk (Valler vgs.), Eivind Dobakk (Bodin vgs.)

Glimt fra finaleuka:

Labtrening

:

Pizza (Sponset av Kjemisk institutt):

Regneøvelser:

Publisert 15. mars 2013 17:30 - Sist endret 15. mars 2013 23:32