Norsk bronse

Ingrid Eidsvaag fra Bergen katedralskole tok i dag bronsemedalje i den internasjonale finalen i Tokyo!

<p> De norske og svenske deltagerne og laglederene. De norske st&aring;r i bakre rekke f.v. Tor Erik, Bj&oslash;rn, Ingrid, Espen, Lars og Maartje.</p>

Ingrid Eidsvaag fra Bergen Katedralskole som vant både 1. runde, 2. runde og den norske finalen tok bronsemedalje under den internasjonale kjemiolympiadefinalen som foregikk i Tokyo. De andre norske deltagerne gjorde også en flott innsats, og dette var Lars Moen Strømsnes (Fauske vgs.), Espen Auseth Nielsen (Adolf Øien skole) og Maartje Iris Romijn (Den norske skolen på Gran Canaria). Som lagledere fra kjemiolympiadekomiteen var Bjørn Dalhus og Tor Erik Kristensen med.

Publisert 8. feb. 2011 13:36 - Sist endret 5. mars 2011 20:29