English version of this page

Sosial spillkveld med pizza

Vi i Akademisk Bridgeklubb arrangerer en rekrutteringskveld og sosial spillkveld med gratis pizza tirsdag 24. oktober 2023.

Tirsdag 24. oktober 2023 arrangerer vi sosial spillkveld med gratis pizza. Oppmøte innen klokka 18.00. Drikke må medbringes selv. Alt på arrangementet er gratis.

Alle er velkomne til å delta. Det blir en egen minibridgeturnering for de som ønsker det. Her er det mulighet for helt ferske å bli med, så du trenger ikke å ha spilt bridge før eller å følge vårt nybegynnerkurs for å delta her. Det blir ikke gjennomgått nytt stoff for de som følger vårt nybegynnerkurs, kun spilling og pizza. Det er også mulighet for å spille turnering fra klokka 16.00 for de som ønsker det.

For å kunne beregne hvor mye pizza vi må bestille, foretrekker vi at alle som vil delta registrerer seg. Enten via vårt arrangement på Facebook (ekstern lenke), eller ved å kontakte styret. Andre spørsmål om arrangemtet kan stilles på facebook-siden for arrangemtet, eller ved å kontakte styret. Se siden for kontaktinformasjon for å komme i kontakt med klubben.

Publisert 12. juli 2023 15:31 - Sist endret 12. juli 2023 15:37