English version of this page

Forsiden

Velkommen til Akademisk bridgeklubb sine hjemmesider.

Akademisk bridgeklubb er en bridgeklubb på Blindern. Alle er velkommen hos oss, hovedmålgruppa er studenter ved UiO og andre utdanningsinstitusjoner i Oslo.

Vi spiller bridge hver tirsdag fra klokka 17.30 i østenden av 1. etasje i Vilhelm Bjerknes hus (realfagsbiblioteket på Blindern, adresse er Moltke Moes vei 35). Her er det bare å komme innom for å spille, eller for å se hva bridge er, eller for å bare ta en prat med oss.

I tillegg til vanlige klubbkvelder arrangerer vi sosiale spillkvelder med gratis servering, og nybegynnerkurs i bridge. Detaljert informasjon om disse arrangementene finnes i oversikten til høyre etterhvert som de blir lagt ut.

• Neste sosiale spillkveld med servering blir tirsdag 18. oktober 2022.
  • Neste nybegynnerkurs i bridge starter tirsdag 25. oktober 2022.

Under fanen "Aktuelt" finnes undersider med våre vedtekter, protokoller fra styremøter, resultater fra våre klubbkvelder, meldesystemer, bridgeoppgaver, litteratur og lignende. Under fanen "Bridge"  finnes grunnreglene for bridge. Under fanen "om" finnes kontaktinformasjon til klubben og styret, informasjon om medlemsskap og informasjom om betaling.

6. sep. 2022 18:0011. okt. 2022 20:30, Vilhelm Bjerknes hus

Vi i Akademisk bridgeklubb arrangerer nybegynnerkurs i bridge.

9. okt. 2022 18:0023:59, Sogn studentby, Oslo

Vi i Akademisk bridgeklubb deltar på et spillklubbarrangement på studentpuben Amatøren søndag 9. oktober fra klokka 18.00.

18. okt. 2022 17:3021:30, Vilhelm Bjerknes hus

Vi i Akademisk bridgeklubb arrangerer en sosial spillkveld. Det blir servert gratis pizza.