English version of this page

Bli medlem hos oss!

Hvordan kan du bli medlem i denne foreningen og hva får du ut av det?

For å bli medlem kan også møte opp på et av arrangementene våre, eller sende oss en mail på universumpanton@fys.uio.no. Kommende arrangementer informerer vi om på denne siden (Arrangementer ), men også på Facebook-siden vår: facebook.com/upastclubuio.

Hvis du ønsker å melde ifra før du kommer kan du benytte vår e-postadresse ved å sende navn og eventuelle spørsmål til universumpanton@fys.uio.no!

Denne klubben er en fabelaktig mulighet til å få sett planetene, stjernetåker og andre morsomme himmelobjekter. Du får møtt mange likesinnede mennesker og fått den dosen friskluft en student trenger! I 2020 fikk vi flere nye teleskoper som vi gleder oss til å bruke på observasjonsturer.

Universum Panton har offentlige stjernetåker (det vi kaller møter) annenhver uke hvor vi diskuterer neste observasjonstur og har forskjellige aktiviteter som kurs og brettspill. Vi prøver også å følge rakettoppskytninger, jobber med å få inn eksterne foredragsholdere som kan holde spennende foredrag.

Vi håper akkurat du ønsker å delta på et par arrangementer! Vi setter stor pris på et mangfold av studenter (og andre medlemmer) innenfor forskjellige studieprogram, og dermed passer også du utmerket til foreningen.

Facebook-side: facebook.com/upastclubuio

Eller her på nettsiden under: Arrangementer

Publisert 9. des. 2019 11:56 - Sist endret 16. jan. 2021 15:25