Publisert 3. okt. 2012 15:38

Det lenge etterlengtede utvekslingsnummeret til Observator er å finne i hyllene nå! Du kan også laste det ned her

Publisert 20. juli 2012 12:40

denne websiden kan du lese den klassiske Donald tegneserien som forklarer hvordan inflasjon fungerer.

Enkelt og informativt - perfekt for en fredag i sommerferien!

Publisert 12. juli 2012 14:27

Observator, tidsskrift for studenter og kandidater i samfunnsøkonomi, har hatt lang tradisjon for å trykke reisebrev fra studenter som i løpet av studieløpet har vært på utveksling til andre land eller institusjoner. Vi ønsker denne høsten å utgi et utvekslingsmagasin, i tillegg til ordinære utgivelser, og vi trenger nytt stoff fra studenter/kandidater som har vært på utveksling i år eller før.

I den anledning ønsker vi oss nettopp at DU som har vært ute sender et reisebrev til oss som vi kan få trykke i magasinet.

Publisert 23. mars 2012 10:39

Reis tilbake i tid og se hva sosialøkonomene i 1991 tenkte!

Les om EF, et kvinneperspektiv på nasjonalregnskapet, Ådne Capellen om å få ned ledigheten, eller en artikkel om da den daværende Harvardprofessoren Jeffrey Sachs holdt gjesteforelesning!

Les det her

Publisert 6. jan. 2012 12:09

Kom på allmøtet på Økonomisk institutt!

Frederik, Observator, EconLink, Osloensis Finans, Radikalt økonominettverk og Fagutvalget kommer alle til å være tilstede. Samtlige foreninger trenger nye medlemmer, og allmøte er en glimrende arena å melde seg for de av dere som ønsker å engasjere dere. Ta kontakt med de respektive foreningene hvis man ønsker mer informasjon i forkant.

Facebook: http://www.facebook.com/#!/events/252416174828783/